gardeshban.ir

فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه از افزایش ۲۰ درصدی گیت‌های کنترلی در مرزها برای راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۱۷۸۴۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸-1398 July 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
سردار "حسین اشتری "در حاشیه بازدید از مرز شلمچه اظهار داشت: بحمدلله تردد زائران از مرز شلمچه به خوبی صورت گرفته و از اول ماه محرم تاکنون زائران به خوبی تردد داشتند و این آمادگی در مرزهای چهارگانه وجود دارد تا نزدیک شدن به اربعین میزبان زائران باشند و خدمات خوبی ارائه دهند.

وی افزود: با مدیریت خوب استاندار خوزستان هماهنگی های خوبی بین دستگاه های اجرایی استان ایجاد شده و کارکنان نیروی انتظامی نیز در خدمت زائران حسینی هستند.

سردار اشتری بیان داشت: به مردم و به خصوص رانندگان توصیه می کنیم که با حوصله رانندگی کنند و به توصیه های پلیس راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند، همچنین در مواقع خستگی رانندگی نکنند تا دچار مشکل نشوند.

وی تاکید کرد: مرز شلمچه برای اتباع غیر ایرانی در نظر گرفته شده و افراد با ارائه مدارک لازم امکان تردد دارند.

فرمانده ناجا اضافه کرد: کسانی که قصد زیارت عتبات را دارند باید برای صدور گذرنامه به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در خصوص صدور گذرنامه و برگه تردد نداریم و همه مشتاقان بدون مشکل تردد می کنند، بیان داشت: به دلیل تراکم موجود به آن دسته از افرادی که نتوانیم گذرنامه را در موعد مقرر تحویل دهیم، یک کارت تردد موقت تهیه شده که به آنها ارائه می شود.

سردار اشتری افزود: تعداد گیت های کنترلی بیش از ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و همچنین سامانه ها نیز به میزان لازم افزوده شده است.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر این که پایش تصویری در مسیرها و پایانه ها وجود دارد و پلیس کنترل لازم را انجام می دهد، اظهار داشت: امیدوارم بدون هیچ مشکی به زائران خدمات رسانی صورت پذیرد و آنها نیز با صحت و سلامت عازم عتبات عالیات شده و باز گردند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار