gardeshban.ir

رسانه‌های محلی کره جنوبی امروز پنجشنبه ۳ اکتبر از وقوع طوفان سهمگین به همراه بارش شدید باران خبر دادند که منجر به جاری شدن سیل و جان باختن و مفقود شدن چندین نفر از شهروندان این کشور شد.
کد خبر: ۱۷۸۶۸
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸-1398 July 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
رسانه‌های محلی اعلام کردند طوفان سهمگین " میتاگ " امروز پنجشنه ۳ اکتبر که با بارش سنگین باران در کره جنوبی همراه بوده است تا کنون منجر به کشته شدن ۶ نفر و مفقود شدن ۶ نفر از شهروندان این کشور شده است.

خبرگزاری یونهاب به استناد به آژانس مدیریت اضطراری ملی گزارش داد که اکثر افرادی که در زمان وقوع طوفان و بارندگی جان خود را از دست دادند افراد سالمندی بودند که باراش شدید باران منجر به رانش زمین شده و آنان را در خانه محبوس کرده و چندین نفر نیز در اثر جاری شدن سیل منقود شدند.

در شهر پوسان واقع در جنوب این کشور گروه‌های امداد و نجات در حال انجام عملیات جستجو و نجات و همچنین پاکسازی ویرانه‌های یک منزل مسکونی هستند که سیلاب آن را تخریب کرده است. گفته می‌شود چهار نفر دیگر نیز در زیر آوار دفن شده اند.

اسپوتنیک نوشت، در طوفان سهمگین میتاگ حداکثر ۵۰۰ میلی متر باران در مناطق شرقی کره جنوبی گزارش شده و چندین ساختمان مسکونی دچار سیل شدند.

بارش باران شدید منجر به قطع شدن برق مناطق مختلفی در کره جنوبی شده است. نیرو‌های امداد و نجات مجبور شدند بیش از ۵۰ نفر از افرادی که در منازل و خودرو‌ها محبوس شده بودند را نجات دهند. این در حالی است که در حدود ۱۵۰۰ نفر از شهروندان این کشور زودتر از رسیدن گروه‌های امداد ونجات منازل خود را ترک کردند.

علاوه بر آن، یک قطار توریستی به دلیل رانش زمین از در شرق کشور از ریل خارج شد. بارش باران شدید منجر به تخریب جاده‌ها شده و عبور و مرور را دشوار کرده است.

در جنوب این کشور بیش از ۱۰۰ خانه دچار آب گرفتگی شده و ۵ ساختمان مسکونی تخریب شدند. همچنین بیش از هزار هکتار از اراضی کشاورزی کره جنوبی دچار سیلاب شدند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار