gardeshban.ir

پیست اسکی الوند یا تاریک دره در ۱۰ کیلومتری جنوب غربی جاده گنجنامه در شهر همدان و در دامنه‌ های کوه‌ های الوند قرار گرفته‌ و سومین پیست مطرح كشور است ...
کد خبر: ۱۷۹۱۸
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸-1398 July 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
پیست اسکی الوند یا تاریک دره در ۱۰ کیلومتری جنوب غربی جاده گنجنامه در شهر همدان و در دامنه‌ های کوه‌ های الوند قرار گرفته‌ و سومین پیست مطرح كشور است که پس از پیست های شمشك و دیزین به عنوان منحصر به فردترین پیست اسكی در تمام كشور مطرح است.

این پیست با یك هزار و ۶۰۰ متر طول قابلیت برگزاری مسابقات اسكی روی چمن و برف را در تمام فصول سال دارد و تله سیژ این مجموعه با ۱۰۰ صندلی و یك هزار و ۶۰۰ متر طول خط، فعال شده و با راه اندازی این دستگاه وسعت پیست به ۵۰ هكتار رسیده است.

آشیانه برف كوب و سرویس بهداشتی، دفتر هیئت، سالن اجتماعات، انبار، وسایل اسكی و موتورخانه و اتاق كنترل خط دستگاه ها تله سیژ در این مجموعه در کنار پیست قرار دارند.

پیست اسكی تاریک دره همدان با توجه به وجود این امكانات و تجهیزات پیشرفته به عنوان یكی از پیست های منحصر به فرد كشور محسوب می شود.

یست اسكی تاریک دره همدان با میزبانی از گردشگران و ورزشكاران در طول سال، محور توسعه گردشگری زمستانی به شمار می‌ رود و این پیست قابلیت و آمادگی لازم برای برگزاری جشنواره های مختلف ورزش های زمستانی را دارد.

حضور نزدیک به ۴۰ مربی و داور اسکی از جمله سرمایه های ارزشمند این پیست بحساب می آیند.

پيست اسكي تاريك دره همدان يكي از بهترين پيست هاي موجود در كشور است و از ويژگي هاي خوب آن نزديك بودن اين پيست است كه دسترسي به آن را آسان كرده است.

پیست تاریک دره همدان در ۱۵ کیلومتری جنوب غربی جاده گنجنامه در همدان و در دامنه‌های کوه‌های الوند قرار گرفته و در بين پيست های اسکی کشور، کم ترين مسافت را تا مرکز شهر دارد و راه دسترسی آن از دره عباس آباد و گنجنامه می گذرد و به دره تاريک دره می رسد.

پیست اسکی الوند یا تاریک دره در همدان/تصاویر

پیست اسکی الوند یا تاریک دره در همدان/تصاویر

پیست اسکی الوند یا تاریک دره در همدان/تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار