gardeshban.ir

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: از عصر امروز (13 مهرماه) مناطق جنوبی استان و از فردا مناطق جنوب شرقی استان تحت تاثیر رعد و برق، رگبار و تند بادهای شدید موقت خواهند بود.
کد خبر: ۱۷۹۴۹
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸-1398 July 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
سازمان مدیریت بحران کشور نسبت به وقوع سیلاب در مناطق مختلف کشور در روزهای شنبه و یکشنبه اخطار داده است. بر اساس این اخطاریه در روزهای اعلام شده، رشد ابرهای هم‌رفتی، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید و بارش تگرگ، به ویژه در  بعدازظهر و اوایل شب پیش بینی می شود که در روز شنبه مناطق هرمزگان، نیمه جنوبی و مرکز سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان و در روز یکشنبه هم شهرهایی مانند  هرمزگان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب شرق کرمان احتمال وقوع رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و  بارش تگرگ، به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب وجود دارد.

بر پایه همین گزارش "مجید سعیدی" مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا،درباره وضعیت جوی استان کرمان گفت: از عصر امروز (13 مهرماه) مناطق جنوبی استان و از فردا مناطق جنوب شرقی استان تحت تاثیر رعد و برق، رگبار و تند بادهای شدید موقت خواهند بود.

وی با بیان این مطلب که براساس پیش‌بینی‌ها دوشنبه این سامانه از استان کرمان خارج می‌شود، اظهار کرد: متاسفانه از دو روز پیش این بارش‌ها باعث خساراتی به برخی زیرساخت‌ها در جنوب استان شده است که در حال برآورد میزان خسارت هستیم.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار