gardeshban.ir

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۸ هزار و ۱۹۴ نفر ایرانی از مرز مهران خارج شده و در همین مدت نیز ۱۱ هزار و ۵۴۸ نفر از مرز مهران وارد کشور شده‌اند.
کد خبر: ۱۷۹۵۰
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸-1398 July 13
گردشبان (gardeshban.ir) :

«نورالله دلخواه» ، با اعلام این خبر، اظهار کرد: ورود و خروج اتباع خارجی نیز از پایانه مرزی مهران ثبت می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ هزار و ۳۲۶ نفر اتباع خارجی از مرز مهران خارج و ۳ هزار و ۳۰۴ نفر خارجی از این مرز ورود داشته‌اند.

دلخواه گفت: با وجود افزایش قابل توجه زوار در مرز بین‌المللی مهران، تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات و ایجاد یک تردد سالم، امن و روان اتخاذ شده است.

وی تصریح کرد:  روز پنجشنبه ۱۱ مهرماه مصادف با چهارمین روز از ماه صفر بیش از ۵۶ هزار و ۷۲۱ نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد کرده‌اند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  استان ایلام ادامه داد: براساس گزارشات دستگاه‌های تردد شمار از ابتدای ماه محرم تاکنون ۴ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۳۰۵ خودرو به استان ایلام وارد یا خارج شده‌اند، که نسبت به مشابه سال قبل بیش از ۱۲ درصد افزایش داشته است.

دلخواه افزود: پرترددترین محورهای استان ایلام صالح‌آباد_ ایلام مهران است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: در شش‌ماهه اول امسال ، بیش از ۲۴میلیون و ۲۳۹ هزار خودرو به استان ایلام وارد یا خارج شده و بیشترین تردد رفت و برگشت با بیش از ۲ میلیون و ۴۹۷ هزار تردد در محور ایلام_بدره  بوده و براساس نتایج استخراج شده سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد در محورهای استان ۱۳ درصد است

دلخواه تصریح کرد: از ۲۴ مهرماه به مدت شش‌روز ۱۹۰۰ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی مسافران در پایانه برکت در مرز بین‌المللی مهران مستقر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجموعا تعداد ۹۲ سامانه دوربین نظارت تصویری و دستگاه ترددشمار و دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته که از این تعداد ۲۷ دستگاه دوربین نظارت تصویری، ۱۷ دستگاه دوربین ثبت تخلف و ۴۸ دستگاه سامانه ترددشمار است.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار