gardeshban.ir

لِگولند یک پارک تفریحی با مضمون لِگوست که دروازه های خود را برای اولین بار در تاریخ 31 اکتبر سال 2016 و پس از سه سال فعالیت مداوم توسعه و ساخت باز کرده است.
کد خبر: ۱۸۰۰۰
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸-1398 July 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
این پارک که برای خانواده هایی با کودکان 2 تا 12 سال طراحی شده، دارای بیش از 40 سواری تعاملی همراه با 15 هزار مدل لِگو و ساختمان که با بیش از 60 میلیون قطعه لگو ساخته شده اند، می باشد و به شش بخش مجزا یعنی کارخانه، شهر لگو، قلمرو پادشاهی، محوطه تخیل، فضای ماجراجویی و مینی لند تفکیک شده است. 

بخش کارخانه جاییست که بازدیدکنندگان می توانند مراحل ساخت قطعات لگو را مشاهده کنند و یا سری به بزرگترین فروشگاه لگو در خاورمیانه بزنند. 

در شهر لگو نیز می توان با یک هواپیما پرواز کرد، یک قایق را هدایت نمود، یک ساختمان در حال سوختن را نجات داد و یا حتی کسب درآمد کرد. 

در محوطه تخیل که تمام طرفداران لگو از آن لذت خواهند برد، می توان یک ماشین ساخت و با آن به رقابت با دیگران پرداخت. در قلمرو پادشاهی هم که یک سرزمین قرون وسطیی است می توان کشتی های اژدهایی شکل را از طریق قلعه پادشاهی تسخیر کرد. 

فضای ماجراجویی هم که جستجوگران جوان نمونه آن را فقط در این سرزمین خواهند یافت مربوط به ماجراجویی در زیر آب است و شما می توانند به همراه خانواده خود با پیوستن به تیم غواصی لگو سفری به خرابه های معبد باستانی کرده و گنج دزدیده شده یک فرعون را بدست آورید. 

روز خانوادگیتان بدون بازدید از مینی لَند که قلب هر پارک لگو می باشد، کامل نخواهد شد. این فضای تعاملی از 20 میلیون قطه لگو ساخته شده است که تصویری از خط افق آسمان دبی و بناهای نمادین اصلی خاورمیانه را به نمایش می گذارد. 

در این پارک گزینه های متعددی برای صرف غذا موجود است. 

از انواع کیوسک ها گرفته تا رستوران های بوفه که در منوهای خود انواع غذاهای محبوب خانواده ها را سرو می کنند. با خرید کارت سالانه برای ورود به این پارک نیز از تخفیف ده درصدی بر روی منوی رستوران ها و نوشیدنی ها بهرمند خواهید شد.

نکته: بازدید کنندگان می توانند با تهیه بلیط کلی دبی پارکز اَند ریزورتز که از 480 درهم شروع می شود و یا کارت سالانه که از 2495 درهم شروع می شود با توجه به نوع انتخاب خود از لِگولَند، پارک آبی لِگولَند، بالیوود پارک و مُشِن گِیت همزمان استفاده نمایند.


نام سرگرمی

LEGOLAND Dubai

نوع سرگرمی

سرگرمی کودکان

کشور

امارات متحده عربی

شهر

دبی

ساعت بازدید

هر روز از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر

نرخ قیمت ورودی

لوکس

متوسط قیمت بلیط

بزرگسالان 295 درهم، کودکان 3 تا 11 سال و افراد بالای 60 سال 250 درهم

وب سایت

www.legoland.com/dubai/

آدرس

Sheik Zayed Rd,Opp Palm Jebel Ali - Dubai - United Arab Emirates


لگولند دبی،پارکی تفریحی متفاوت برای خانواده ها و کودکان/تصاویر

لگولند دبی،پارکی تفریحی متفاوت برای خانواده ها و کودکان/تصاویر

لگولند دبی،پارکی تفریحی متفاوت برای خانواده ها و کودکان/تصاویر

لگولند دبی،پارکی تفریحی متفاوت برای خانواده ها و کودکان/تصاویر

لگولند دبی،پارکی تفریحی متفاوت برای خانواده ها و کودکان/تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار