gardeshban.ir

با تهمیدات در نظر گرفته شده و همکاری مشترک رجا و راه‌آهن، ۳۸ قطار برنامه‌ای شرکت رجا از روز جاری (۱۵ مهر) به مدت دو هفته زائران اربعین حسینی را در ۸ مسیر ریلی جابه‌جا خواهند کرد.
کد خبر: ۱۸۰۳۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸-1398 July 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
به گزارش رجا، علیرضا محمودی با اشاره به اینکه قطار‌های یاد شده در سازمان‌ها و درجات متنوع (چهار تخته، ۶ تخته و اتوبوسی) به صورت مستمر و حداکثر توان از منظر ترافیک خطی در قالب قطار‌های برنامه‌ریزی شده و فوق العاده است گفت: طبق برنامه‌ریزی که امسال انجام شد، قطار‌های رجا در مسیر‌های مشهد-کرمانشاه، مشهد-اهواز، مشهد-تهران، تهران-کرمانشاه، تهران-همدان، تهران-خرمشهر، زاهدان -خرمشهر و اصفهان-کرمانشاه مسافران و زائران اربعین حسینی را جابه‌جا می‌کنند.

وی در ادامه افزود: پیش‌بینی می‌شود که میزان صندلی ناوگان ریلی اربعین امسال نسبت به سال گذشته ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.

رئیس هیأت مدیره رجا در خصوص ظرفیت‌های فعلی قطار‌های اربعین رجا خاطرنشان کرد: آمار نشان می‌دهد که در برخی مسیر‌ها مانند مسیر‌های مشهد به کرمانشاه و اهواز بلیت‌ها فروش رفته است، اما همچنان متقاضی وجود دارد.

محمودی  در خصوص احتمال افزایش قطار‌های اربعین توسط رجا گفت: برای افزایش ظرفیت باید هم ناوگان تأمین شود و هم تردد خط را مدیریت کرد و ممکن است در برخی مسیر‌های پر تقاضا ترافیک خط امکان افزایش قطار‌ها را ندهد، در عین حال در راستای ساماندهی مسافران اربعین، تعداد قطار‌ها و ناوگان در مسیر‌های مختلف دائماً در حال تغییر است تا با برنامه‌ریزی مناسب، خدمات مناسب به مسافران ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: آنچه که مسلم بوده این است که در بحث اربعین به خاطر اعتقاداتی که در شبکه ریلی اعم از مدیران و کارگران کلیه شرکت‌ها و راه‌آهن وجود دارد، تمام شبکه ریلی بسیار جدی تلاش می‌کنند و شبانه‌روزی در حال کار هستند تا در این مقطع زمانی خدمت به بهترین شکل انجام شود.
 

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار