gardeshban.ir

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل گفت: به دلیل اوج بازگشت زائران اربعین حسینی پیش فروش بلیط اتوبوس از ۲۴ الی ۲۹ مهرماه در استان اردبیل ممنوع است.
کد خبر: ۱۸۰۳۶
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸-1398 July 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
علی رحمتی صبح امروز در بازدید از پایانه مسافربری شهر اردبیل اظهار کرد: به دلیل اوج بازگشت زائران اربعین حسینی، پیش فروش بلیط اتوبوس و دایر کردن سرویس‌های دربستی به غیر از مرز‌های چهارگانه از ۲۴ الی ۲۹ مهرماه در استان اردبیل ممنوع است.

وی افزود: ۷۵ درصد ناوگان اتوبوسی استان در مرز‌های خروجی به زائران اردبیلی خدمات ارائه خواهند کرد و درخواست ما از مردم این است که در مدت یاد شده با مدیریت سفر‌های خود به شهر‌های دیگر از سایر وسایل نقلیه از جمله سواری‌های کرایه‌ای بین شهری و مینی بوس استفاده کنند.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: طبق آمار سامانه سماح تا کنون بیش از ۲۰ هزار نفر از استان اردبیل برای حضور در راهپیمایی باشکوه اربعین ثبت نام کرده‌اند و پیش بینی می‌شود این میزان به حدود ۲۴ هزار نفر برسد که کلیه تمهیدات لازم جهت جابه‌جایی عاشقان امام حسین علیه‌السلام توسط راهداری انجام شده است.

رحمتی با اشاره به انجام نظارت ویژه در خصوص عملکرد شرکت‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، گفت: طرح ویژه ارائه خدمات راهداری به زائران از ۱۰ مهرماه آغاز شده و تا ۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین اختصاص یافته، ادامه داد: امسال در جابه‌جایی زائران هیچ‌گونه افزایش در نرخ کرایه اتوبوس‌ها نداریم و مردم عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را جهت بررسی به سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن ۳۳۸۱۶۸۷۴ راهداری اطلاع دهند.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار