gardeshban.ir

باغ پرندگان کوآلالامپور در پارک آرام، خوش منظره و زیبای لِیک گاردِنز کوالالامپور واقع شده است و تنها 10 دقیقه با ماشین از مرکز شهر فاصله دارد.
کد خبر: ۱۸۰۵۲
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸-1398 July 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
این باغ خانه ای برای بیش از 3 هزار پرنده از حدود 200 گونه محلی و خارجی می باشد. این پارک سرسبز 20.6 جریبی به چهار منطقه تقسیم می شود که منطقه یک و دو منطقه پرواز آزاد، منطقه سه هورن بیل پارک و منطقه چهار جاییست که پرندگان در قفس ها و محوطه های مخصوص کوچکی نگهداری می شوند.

یکی از اجزای خارق العاده این باغ، مناطق یک، دو و سه می باشند که در آن پرندگان به صورت آزادانه در حال پرواز هستند و شباهت زیادی به زندگی طبیعیشان دارد. با وجود این محوطه آزاد منحصر به فرد، پرندگان به صورت طبیعی قادر پروش خواهند بود. 

بازدیدکنندگان از دیدن پرندگان رنگارنگ و دلپذیر تجربه ای هیجان انگیر را به دست خواهند آورد و همچنین از تماشای چشم انداز زیبای اطراف به آرامش خواهند رسید. باغ پرندگان کوآلالامپور به بزرگترین محل زندگی پرندگان در دنیا که به راحتی می توانند در آن پرواز کنند و مردم در این حین در میانشان قدم بزند مشهور می باشد.    

هزینه: کودکان 3 تا 11 سال رایگان، بزرگسالان 50 رینگیت و کودکان 41 رینگیت، بزرگسالان و کودکانی که کارت شناسایی مالزیایی دارند به ترتیب 27 و 13 رینگیت، به مبالغ بالا 6 درصد مالیات نیز اضافه می شود.

نام سرگرمی

KL Bird Park

نوع سرگرمی

باغ وحش و آکواریوم

کشور

مالزی

شهر

کوالالامپور

مدت زمان بازدید

3 تا 4 ساعت

ساعت بازدید

هر روز از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر

نرخ قیمت ورودی

معمولی

متوسط قیمت بلیط

50 رینگیت

وب سایت

www.klbirdpark.com/

آدرس

920 Jalan Cenderawasih Taman Tasik Perdana 50480 Kuala Lumpur MALAYSIA

ساعاتی خوش در باغ پرندگان کوالالامپور+تصاویر

ساعاتی خوش در باغ پرندگان کوالالامپور+تصاویر

ساعاتی خوش در باغ پرندگان کوالالامپور+تصاویر

ساعاتی خوش در باغ پرندگان کوالالامپور+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار