gardeshban.ir

گزارش/
معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت:برگ تردد موقت در پایانه مرزی مهران صدور نمی‌شود.برابر اخباری که در فضای مجازی مبنی بر صدور برگ تردد در پایانه مرزی مهران منتشر شده به اطلاع هموطنان عزیز برسانم این موضوع صحت نداشته و بایستی زائران قبل از ورود به شهر مهران برگه تردد یا گذرنامه خود را به همراه داشته و سپس به این پایانه مهم بین المللی مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۸۰۷۶
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸-1398 July 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت: برابر اخباری که در فضای مجازی مبنی بر صدور برگ تردد در پایانه مرزی مهران منتشر شده به اطلاع هموطنان عزیز برسانم این موضوع صحت نداشته و بایستی زائران قبل از ورود به شهر مهران برگه تردد یا گذرنامه خود را به همراه داشته و سپس به این پایانه مهم بین المللی مراجعه کنند.

او اظهار کرد: در چند روز گذشته تعداد محدودی از هموطنان بدون گذرنامه یا برگ تردد مراجعه کرده بودند که با توجه به عدم صدور برگه تردد در این شهر، عوادت داده شدند.

سرهنگ یاسمی با بیان اینکه زائران قبل از مراجعه به مرز‌ها بایستی گذرنامه یا برگه تردد خود را در شهر‌های مبدا دریافت کنند بیان کرد: زائران به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار موثق خود را از پلیس ایلام مستقر در پایانه مرزی مهران دریافت کنند.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام اضافه کرد:در چند روز گذشته شاهد تصادفات در محور‌های مواصلاتی بودیم که می‌طلبد رانندگان با سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب رانندگی کرده و به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و هشدار‌های پلیسی که در مسیر نصب شده است، توجه کنند.

او ادامه داد: معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی و آگاه کردن آنان نسبت به خطرات جاده ای، با نصب بنر بر روی بیلبورد‌های مستقر در محور‌های مواصلاتی و همچنین درج پیام‌های هشداری در پایانه مرزی مهران سعی کرده با آگاهسازی از ایجاد حوادث احتمالی جلوگیری کند.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار