gardeshban.ir

انسان‌ها از گذشته تا به امروز رویای سفر در زمان را در سر پرورانده‌اند و امروز تونلی عجیب هست که با نام تونل زمان شناخته می‌شود.
کد خبر: ۱۸۰۸۳
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸-1398 July 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
عکس/ تونلی که با ورود به آن زمان به عقب برمی‌گردد!

حتماً شما هم در طول زندگیتان بار‌ها و بار‌ها از داخل تونل عبور کرده‌اید، اما هیچ کدام از ما تجربه گذر از تونل زمان را نداریم.

انسان از گذشته تا به امروز تلاش کرده به سفر زمان برود و بین لحظه‌های مختلف در زمان حرکت کند. راهکار‌هایی نیز همچون حرکت با سرعت نور و کرم‌چاله برای رفتن به سفر زمان پیشنهاد داده شده‌ است.

در این میان برخی افراد امیدوار بودند که از مسیر تونل زمان به گذشته یا آینده سرک بکشند و در برخی مواقع، با تغییرات احتمالی که در گذشته ایجاد می‌کنند، آینده و سرگذشتگانشان را تغییر بدهند.

تونلی عجیب و غریب در شهر زونیای چین قرار دارد که با نام تونل زمان شناخته می‌شود.

این تونل با طولی بالغ بر ۴۰۰ متر در منطقه Honghuagang واقع شده و هر کسی که وارد آن می‌شود، پس از خروج از تونل متوجه می‌شود زمان ساعت خودش و ماشینش ۱ ساعت قبل را نشان می‌دهد؛ یعنی اگر در ساعت ۷ وارد تونل شده باشید، پس از خروج از تونل متوجه می‌شوید که ساعتتان ساعت ۶ و ۵ دقیقه را نشان می‌دهد!

برخی افراد وقوع این رخداد را به میدان‌های قدرت‌مند الکترومغناطیس ربط می‌دهند، اما به نظر عجیب می رسد؛ شاید این امکان باشد که زمان به شکلی کند یا متوقف شود اما به نظر نمی‌رسد که این میدان‌های الکترومغناطیسی زمان ساعت ما را یک ساعت به عقب ببرند! با این حال این اتفاقی است که برای برخی افتاده و هنوز دلیل قانع کننده ای برای آن ذکر نشده است. 

به هر حال همه ما در اصل مسافران زمان هستیم، زیرا به طور طبیعی در طول زمان سفر و زندگی می‌کنیم البته در این سفر امکان بازگشت به عقب را نداریم.

باشگاه خبرنگاران



مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار