gardeshban.ir

اقامتگاهی در شهر تفت امکان هدیه دادن اقامتش را فراهم کرده است.
کد خبر: ۱۸۱۱۷
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸-1398 July 17
گردشبان (gardeshban.ir) :

عکس/ خلاقیت جالب یک اقامتگاه برای جلب گردشگران

نارتی‌تی یکی از اقامتگاه‌های بوم‌گردی متفاوت در استان یزد، تجربه جدید و متفاوتی را در حوزه اقامت‌ گردشگران ارائه می‌دهند. این روزها که اقامتگاه‌های بوم‌گردی بازیچه آماری مسئولان وزارت میراث فرهنگی شده و استانداردها و کیفیت آخرین چیزی است که در آنها نادیده می‌شود، برخی از اقامتگاه‌ها تلاش می‌کنند که تجربه‌های اقامتی و خدماتی خود را ارتقا دهند. 

صاحبان اقامتگاه نارتی‌تی با طراحی یک بسته، شرایط هدیه دادن اقامتشان را فراهم کرده‌اند. بسته‌ای که می‌تواند به مناسبت‌های مختلف به دریافت‌کننده هدیه ارسال شود و تجربه اقامت را به او هدیه کند. 

رامتین و تینا، صاحبان نارتی‌تی معتقدند با این کار تلاش می‌کنند که هدیه دادن یک تجربه را مرسوم کنند.  نار تی‌تی خانه‌ای زیبا با معماری سنتی است که 7 اتاق برای اقامت دارد. این اقامتگاه حیاط بسیار زیبایی دارد. این حیاط با دری به باغ بسیار زیبایی متصل می‌شود که پر از درخت است و در ایوان آن میزها و تخت‌هایی برای استفاده میمانان قرار گرفته و برای آنها چای، عرقیجات و ... سرو می‌شود.
 نار تی‌تی ظرفیت میزبانی از 20 میهمان در هر شب را دارد و هزینه اقامت یک شب برای گردشگران به همراه صبحانه در بهار سال 97،  60 هزارتومان است. همچنین اقامتگاه نار تی‌تی برای گردشگران مقیم در اقامتگاه امکان تهیه غذای سنتی و بومی را دارد.

چمدان







مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار