gardeshban.ir

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی شهرهای مرزی کشور، گفت: به طور کلی طی دو روز آینده آسمان شهرهای مرزی ایران و شهرهای زیارتی منتهی به عراق صاف تا کمی ابری خواهد بود.
کد خبر: ۱۸۱۴۲
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸-1398 July 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
صادق ضیاییان در خصوص پیش‌بینی وضعیت هوای شهرهای مرزی منتهی به عراق، گفت: شهر قصرشیرین و مرز خسروی طی امروز و دو روز آینده دارای هوایی صاف تا کمی ابری خواهد بود. دمای هوا در این شهر در بالاترین دما ۳۸ درجه سلسیوس و در پایین‌ترین دما ۲۴ درجه سلسیوس خواهد بود.

وی در خصوص شرایط آب و هوایی سایر شهرهای مرزی کشور ادامه داد: برای شهرهای خرمشهر، مهران، بستان، کرمانشاه، اهواز و ایلام نیز طی امروز و دو روز آینده، هوایی صاف همراه با وزش باد و افزایش تدریجی ابر را شاهد خواهیم بود. شهر کرمانشاه با کمترین دما ۱۱ درجه سلسیوس و بیشترین دمای ۳۱ درجه سلسیوس سردترین شهر مرزی و شهر مهران با کمترین دمای ۲۵ درجه سلسیوس و بیشترین دمای ۴۱ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر مرزی خواهد بود.

ضیاییان در ادامه گفت: در کشور عراق نیز در سه شهر کربلا، نجف و کاظمین طی دو روز آینده شاهد هوایی صاف همراه با افزایش موقتی ابر و احتمال خفیف بارش باران خواهیم بود. همچنین طی روزهای آتی شاهد کاهش دمای یک تا دو درجه‌ای در این شهرها خواهیم بود و به این ترتیب شهر نجف در روز جاری دارای بیشترین دما یعنی ۴۲ درجه سلسیوس و شهر کربلا و کاظمین دارای دمای ۴۱ درجه سلسیوس هستند.

وی در پایان اظهار کرد: طی دو روز آتی گرم‌ترین شهر زیارتی در کشور عراق، شهر نجف و کاظمین بوده و احتمال بارش باران خفیف در هر سه شهر کربلا، کاظمین و نحف طی روز شنبه ( ۲۰ مهر) افزایش می‌یابد.

تکذیب حذف عوارض خروج از مرزهای هوایی کشور برای سفر اربعین

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا حذف عوارض خروج از مرزهای هوایی کشور برای سفر اربعین را تکذیب کرد.

سرهنگ سید محمدرضا طبایی درباره خبر منتشر شده در مورد حذف عوارض خروج از مرزهای هوایی کشور برای سفر اربعین گفت: این موضوع صحت ندارد بلکه فقط عوارض خروج از مرزهای زمینی حذف شده است.

وی با بیان اینکه ظرف سه روز گذشته صف چاپ و صدور گذرنامه در تهران به صفر رسیده است، افزود: چاپ گذرنامه و برگ تردد اربعین ظرف دو روز صورت می گیرد همچنین در مرزهای مهران و شلمچه نیز شرایط برای چاپ برگ تردد اربعین نیز مهیا شده است.

براساس اعلام سایت پلیس، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا به شهروندانی که دچار سوء مصرف مواد مخدر هستند هشدار داد که برای جلوگیری از بوجود آمدن مشکلات احتمالی به هیچ عنوان به مرزهای کشور مراجعه نکنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار