gardeshban.ir

رئیس هیئت مدیره گروه بین المللی سیرابیس کشور عمان گفت: پادشاهی کشور عمان درصدد تقویت زیرساخت های گردشگری سلامت است.
کد خبر: ۱۸۱۵۳
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸-1398 July 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
چهارمین کنگره بین‌المللی سلامت کشورهای اسلامی پیش از ظهر روز چهارشنبه ۱۷ مهرماه در هتل هما تهران برگزار شد و قرار است تا پایان روز جمعه (۱۹ مهرماه) ادامه داشته باشد. در این برنامه زکریا سعید القصانی رئیس هیئت مدیره گروه بین المللی سیرابیس کشور عمان گفت: پادشاهی عمان درصدد تقویت زیرساخت ها برای رشد و شکوفایی گردشگری سلامت است. ما تا ماه پنجم میلادی یک میلیون و 400 هزار گردشگر خارجی در عمان داشته ایم. یکی از زیرساخت های گردشگری سلامت در حوزه تمدد اعصاب و آرامش است. با توجه به زیرساخت های عمان و زیرساخت های خاصی که برای آن به وجود آمده است، گردشگری سلامت نقش زیادی در جذب حداکثری این افراد خواهد داشت.

وی گفت: همچنین یکی از هتل های بزرگ کشور عمان بزرگترین مرکز اسپای جهان را راه اندازی کرده است و در سال 2011 به عنوان دومین مرکز سلامت، آرامش و نقاهت در دنیا شناخته شد. همچنین یکی از هتل های عمان که جزو 10 هتل برتر خاورمیانه بوده می تواند زیرساخت خوبی برای این موضوع باشد. در بخش های دیگر درمانی هم دولت پشتیبانی می کند تا زیرساخت های پزشکی در حال رشد را افزایش دهد.

رئیس هیئت مدیره گروه بین المللی سیرابیس کشور عمان گفت: دو سال پیش شهر مسقط پایتخت گردشگری کشورهای جهان اسلام بود، همچنین شهر صلاله در عمان بسیار دیدنی است و به عنوان مرکز گردشگری کشورهای عربی در سال های گذشته شناخته شد. امیدواریم تمام این موارد باعث رشد و ارتقای گردشگری کشور شود.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار