gardeshban.ir

خرید در هر سفر بخش جدایی ناپذیر سفر محسوب می‌شود، گشت و گذار در مراکز خرید متنوع مدرن و سنتی در شهرهای توریستی دنیا، برای خرید یادگاری و سوغات برای دوستان و عزیزان در سفر، خاطره‌ای فراموش نشدنی از هر نقطه از دنیاست که به آن سفر کرده ایم.
کد خبر: ۱۸۲۰۲
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸-1398 July 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
در ادامه راهنمای خرید در سه شهر توریستی اسپانیا، ویتنام و مالدیو آورده شده است توجه شما را به آن جلب می نماییم.

مراکز خرید در تور اسپانیا

در اینجا ما تمام اطلاعاتی که شما ممکن است در مورد بزرگترین مراکز خرید بارسلونا نیاز داشته باشید را ذکر کرده ایم، با مطالعه آن در سفر خود خریدی با کیفیت را تجربه کنید. بارسلونا شهری زیبا است که تعداد زیادی مکان برای گشت و گذار را در اختیار گردشگران قرار می دهد، مکانی که شما هرگز نمی توانید واقعاً از آن بگذرید مراکز خرید است. همه ی گردشگران بعد از کاوش فرهنگ و تاریخ یک شهر، مدتی را به خرید کردن اختصاص می دهند: برای یافتن یک یادگاری برای خود، خرید سوغاتی برای اقوام و دوستان.

می توانید چند قطعه دست ساز بی نظیر را در فروشگاه های بوتیک کوچک قدیمی شهر پیدا کنید یا به سمت Passeig de Gracia بروید و از کنار انواع مختلفی از فروشگاه های طراحان بگذرید. اما گاهی اوقات، به خصوص در ماه های گرم تابستان، رفتن به یک مرکز خرید و پیدا کردن همه چیزهایی که شما نیاز دارید بسیار دلچسب تر خواهد بود.

و نکته جالب در مورد بارسلونا این است که این شهر دارای مراکز خرید بسیار خوبی است، به هر کجا که بروید ، تجربه خرید شما بسیار لذت بخش و مطمئناً بسیار موفق خواهد بود. بنابراین ، اگر نمی دانید چگونه یکشنبه خود را بگذرانید یا فقط به مکانی برای انجام برخی از خریدها نیاز دارید ، مطمئناً یکی از این مراکز خرید برای شما همان چیزی است که در جستجوی آن هستید.

Las Arenas de Barcelona: وقتی اولین بار ساختمان لاس آرناس را می بینید ، هرگز نمی گویید که این مرکز خرید است. از بیرون به نظر می رسد یک بنای تاریخی است ، زیرا یکی از آنها است. این بنا به سالهای 1900 باز می گردد. 

در قدیم ، این یک عرصه گاوبازی بود، و بعداً در سال 2011 بازسازی و مجدداً به یک مرکز تجاری تبدیل شد. به غیر از تعداد زیادی مغازه که در سه طبقه مرکز خرید پخش شده است ، می توانید یک سینما ، یک سالن بدنسازی ، رستوران های بیشمار و حتی یک موزه راک پیدا کنید. اما گنج واقعی آن واقع در Plaza España در تراس مدور طبقه 5 با نمای پانوراما 360 درجه است. 

در حقیقت یک آسانسور شیشه ای وجود دارد که با هزینه 1 یورو شما را به سمت سکوی مشاهده می برد. اگر آمادگی پرداخت هزینه برای رسیدن به سکو را ندارید ، می توانید با استفاده از پله برقی های داخل مرکز خرید به راحتی بیایید.

Glòries: مرکز خرید گلوریا اگر جدیدترین سازه نبود ، هرگز در این لیست قرار نمی گرفت ، که در سال 2015 ساخت آن آغاز شد و در ماه نوامبر سال 2017 به پایان رسید. این بازارچه ، واقع در Plaza de las Glòries در بارسلونا قرار گرفته است. دو سال طول کشید تا آن را به یکی از بهترین مراکز خرید برای خرید در بارسلونا تبدیل کنید. در نتیجه این تحول ، مغازه ها ، جاذبه های تفریحی و رستوران های بیشتری به دست آورد و مجسمه ها و علائم ورودی را که توسط خاویر مارسیس ساخته شده است در خود گنجانیده است.

مراکز خرید در تور مالدیو

مالدیو ممکن است بهشت خریداران نباشد اما قطعا یک محل عالی برای خرید یادگارهایی است که شما از سفر مالدیو زیبا خود به خانه خواهید برد. بنابراین ، اگر شما در ساحل نمی خوابیدید و آفتاب نمیگیرید، به سمت بهترین مکان های خرید مالدیو بروید. این مکان ها مطمئناً نیازهای خرید شما را برآورده می کنند و به شما اجازه می دهد فرهنگ این جزیره بی سر و صدا را تجربه کنید.

ماله، پایتخت مالدیو، مکانهای خوبی برای خرید دارد. محصولاتی که در اینجا خریداری می کنید شامل محصولات صنایع دستی، لباس های دستباف و جواهرات است. در اینجا بهترین مکان هایی است که می توانید این محصولات را خریداری کنید آورده شده است:

Male Local Market - عطر و طعم زنده محلی مالدیو

Majeedhee Magu-مقصد یک خرید

Le Cute -یک فروشگاه فانتزی زیبا

STO Trade Centre-یک مرکز خرید شلوغ

Island Bazaar-یک بوتیک زیبا با سبک اروپایی

Centro Mall -پر از مارک های پر زرق و برق

Chaandhanee Magu-بهترین کالاهای داخلی و وارداتی

Nala Boutique - فروشگاه مد در مالدیو

مراکز خرید در تور ویتنام

ما می دانیم که ویتنام بخاطر چشم اندازهای جذاب ساحلی، رودخانه های پر خروش، جنگل های سرسبز، بناهای تاریخی و فرهنگ تحسین شده است و هر بار که در خط ساحلی آن قدم می زنید، می خواهید بخشی از زیبایی های آن را به خانه ببرید، و تجربه خرید ویتنام چیزی است که به شما در این امر کمک می کند.

این که آیا شما به برندهای معروف علاقه دارید یا دوست دارید از مغازه های خیابان خرید کنید، این لیست برای شما مناسب است. ما در دو شهر مشهور ویتنام - هانوی و هوشی مین ، مکان های خرید را به شما معرفی می کنیم. هانوی بهشت خریداران است با ابریشم ، صنایع دستی ، محصولات کاغذ برنج ، سوغاتی ، دستمال گل دار و لباس های محلی گلدار با تنوعی از رنگ ها!

هانوی (Hà Nội) یک شهر شلوغ است و دارای مراکز تفریحی و سرگرمی بیشماری است ، بنابراین این پایتخت، تعداد زیادی از بازدیدکنندگان و shopaholics را که می خواهند پول خود را صرف خرید ، بازی و استراحت کنند ، جذب کرده است. 

امروزه ، هانوی به طور فزاینده ای از بزرگترین شرکت های خرده فروشی در جهان از جمله AEON ژاپن سرمایه گذاری های کلانی را به خود جلب می کند. Aeon Mall Long Bien (Aeon Mall Long Bien) در 28 اکتبر 2015 افتتاح شد ، و به سومین مرکز خرید AEON در ویتنام تبدیل شد. 

از زمان افتتاح ، Aeon Mall Long Bien شلوغ ترین و مدرن ترین مرکز خرید در شهر هانوی به ویژه و به طور کلی منطقه شمالی بوده است. به دلیل موقعیت مکانی مناسب به علاوه بهترین مقیاس سوپر مارکت ها ، ادعا می شود که Aeon Mall Long یک مقصد خرید عالی برای همه است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار