gardeshban.ir

جانشین رئیس بسیج جامعه پزشکی گفت: در روزهای اخیر بیش از ۱۰۰ موکب درمانی در مسیر پیاده‌روی اربعین برپا شده است.
کد خبر: ۱۸۲۰۷
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸-1398 July 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
مجید احمدی با اشاره به اقدامات بسیج جامعه پزشکی برای خدمت‌رسانی به زائران در مسیر پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی به عنوان یک نهاد مردمی از مدت‌ها قبل برای تشکیل موکب‌های بهداشتی و درمانی اقدام کرده است.

وی افزود: در روزهای اخیر بیش از ۱۰۰ موکب درمانی در مسیر پیاده‌روی اربعین برپا شده است.

احمدی اظهار کرد: افراد بسیاری گروه بندی شده‌اند تا به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی کنند و گروه‌های خدمت‌رسان تا ۳۰ مهر در مسیر راهپیمایی اربعین مستقر هستند.

جانشین بسیج جامعه پزشکی ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی با همکاری سمن‌ها و نهادهای مردمی تلاش کرده است تا امسال برای اولین بار در مسیر راهپیمایی اربعین میز تخصصی پزشکی برای زائران تدارک ببیند.

وی در ادامه درباره جزئیات طرح میز تخصصی پزشکی در مسیر راهپیمایی اربعین بیان کرد: زائران سیدوسالار شهیدان در مسیر پیاده‌روی اربعین نیازمند خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی هستند، به همین دلیل میز خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی را در مسیر راهپیمایی اربعین قرار دادیم.

احمدی ادامه داد: همچنین میز طب سنتی در مسیر راهپیمایی اربعین در نظر گرفتیم تا پزشکان متخصص طب سنتی توصیه‌های لازم برای پیشگیری از بیماری به زائران را بیان کنند و این میزهای تخصصی پزشکی در نجف و کربلا، مسیرهای پیاده‌روی اربعین و حرمین امامین شریفین در کاظمین و سامرا مستقر شده‌اند و گروه‌های خدمت‌رسان به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار