gardeshban.ir

فرآیند تست سرد متروی گلشهر-هشتگرد با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت متروی تهران و مسئولان شرکت بهره‌برداری متروی تهران با موفقیت انجام شد.
کد خبر: ۱۸۲۲۴
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸-1398 July 20
گردشبان (gardeshban.ir) : به گزارش شرکت عمران شهر‌های جدید، فرآیند تست سرد قطار برقی گلشهر-هشتگرد، پنجشنبه، هجدهم مهرماه با حضور حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی، امام، مدیرعامل شرکت متروی تهران و نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌بردار متروی تهران آغاز شد.
 
حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید، گفت: فرایند تست سرد قطار گلشهر-هشتگرد آغاز شده است و بعد از تست سرد وارد تست گرم، بهره‌برداری اولیه و نهایی خواهیم شد.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: این تست با حضور شرکت بهره‌برداری متروی تهران انجام و قطار تست سرد این شرکت وارد ایستگاه هشتگرد شد و کارشناسان تست خط و ایستگاه را از جهات مختلف انجام دادند.
 
گفتنی است، با احداث این خط مترو، به طول ٢٦کیلومتر ودارا بودن بزرگترین ایستگاه حومه‌ای مترو در افق طرح روزانه بیش از ۲۵۰هزار نفر می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند؛ ضمن آن‌که بهره‌برداری از این خط به کاهش ترافیک بزرگراه کرج-قزوین نیز می‌انجامد.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار