gardeshban.ir

رئیس پلیس راه ناجا مطرح کرد/
رئیس پلیس راه ناجا از خروج ۷۰ درصدی زائران از مرز‌های چهارگانه خبر داد و گفت: شرایطی که می‌تواند زائران را با آسودگی خیال و سریع‌تر به مقصد برساند قطعاٌ همان نظم و انضباطی است که می‌توانند در تردد‌ها داشته باشند.
کد خبر: ۱۸۲۲۵
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸-1398 July 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
سردار"سید تیمور حسینی" در پایانه مرزی مهران گفت: با توجه به افزایش چند برابری تردد‌های زائران اربعین حسینی (ع) تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

وی با اشاره به حجم سنگین ترافیکی در ورودی شهر مهران، مرز خسروی و شلمچه و چذابه افزود: در ۲ الی ۳ روز آخر حتما با یک طرفه کردن برخی از معابر به تخلیه جمعیت و روان سازی بار برگشت می‌توانیم کمک کنیم، ولی در حال حاضر که در هر دو مسیر رفت و برگشت، شاهد بار ترافیکی قابل ملاحظه‌ای هستیم، امکان ایجاد محدودیت‌های ترافیکی قطعا میسر نیست و کار را سخت می‌کند.

رئیس پلیس راه ناجا با بیان اینکه در روز‌های گذشته شاهد تصادفات مهمی بودیم، گفت: در برخی از استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه، تصادفاتی با ۳ کشته یا ۲ کشته و ۴ مجروح شاهد بودیم که از این گونه اتفاقات می‌تواند در نقاط مختلف به وجود بیاید لذا توصیه ما به رانندگان این است که به شدت از عجله و شتاب بی مورد اجتناب کنند.

سردار حسینی با اشاره به خروج ۷۰ درصدی زائران از مرز‌های چهارگانه متذکر شد: شرایطی که می‌تواند زائران را با آسودگی خیال و سریع‌تر به مقصد برساند قطعاٌ همان نظم و انضباطی است که می‌توانند در تردد‌ها داشته باشند و هرگونه بی نظمی، شرایط را برای تردد سخت خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه تمام محور‌ها باز است، گفت: اگر همکاران ما در یک جایی محدودیت یا ممنوعیت تردد اعمال می‌کنند، حتماٌ بر اساس یک طرح پیش بینی شده و برنامه ریزی شده است.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار