gardeshban.ir

به استناد تصویب نامه هیأت وزیران، قیمت بلیت موزه های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از تاریخ اول آبان ماه سال جاری تغییر خواهد کرد.
کد خبر: ۱۸۲۴۵
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸-1398 July 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی کشور با اعلام این خبر گفت: به استناد تصویب نامه هیأت وزیران در تاریخ 27 تیرماه 1398 و با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و کارشناسی های صورت گرفته مبنی بر سطح بندی موزه ها، بناها و محوطه های تحت پوشش وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ساماندهی گروه های بازدیدکننده، نرخ ورودی موزه ها تغییر خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، نرخ ورودی برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی متفاوت بوده و بهای بلیت «ورودیه (باغ موزه) ، کاخ اختصاصی نیاوران و موزه جهان نما» واقع در مجموعه نیاوران برای بازدیدکنندگان داخلی هر یک به مبلغ 40 هزار ریال و برای بازدیدکنندگان خارجی 300 هزار ریال است.

همچنین بهای بلیت «موزههای خودروهای اختصاصی، کوشک احمدشاهی و کتابخانه اختصاصی» به صورت جداگانه برای گردشگران داخلی مبلغ 30 هزار ریال و برای بازدیدکنندگان خارجی 200 هزار ریال در نظر گرفته شده است.

همچنین بر اساس این بخشنامه، بازدیدهای دانش آموزان و دانشجویان (به ‌صورت گروهی به همراه معلمان و سرپرستان)، بازنشستگان (به همراه یک نفر از اعضای خانواده)، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، آزادگان، جانبازان، خبرنگاران با ارائه کارت خبرنگاری، بسیجیان و خانواده‌ های شهدا با ارائه کارت شناسایی یا معرفی‌نامه از مراجع ذی‌ربط به شکل نیم بها و سایر خریدهای گروهی ۱۰ نفر و بیشتر مشمول تخفیف ۱۵ درصدی می‌شوند.

یادآور می شود تاریخ اجرای این بخشنامه اول آبان ماه سال جاری است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار