gardeshban.ir

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی، بسته شدن مرز از سوی عراق را منوط به مدیریت تردد زائران دانست و گفت: زائران بازگشت خود به کشور را مدیریت کنند تا دچار مشکلات تردد در مرز‌های چهارگانه نشوند.
کد خبر: ۱۸۲۶۹
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸-1398 July 21
گردشبان (gardeshban.ir) : سردار "قاسم رضایی" در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران و زرباطیه عراق در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هیچ گونه مشکل ناامنی در مرز‌های غربی کشور نداریم، اظهار داشت: اگر مرزی مشکل بسته شدن دارد به واسطه مدیریت تردد زائران است تا خللی در مشرف شدن آن‌ها به عتبات عالیات ایجاد نشود.

وی با اشاره به تردد زائران از مرز مهران، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۰ هزار زائر از مرز خارج شدند و پیش بینی می‌شود امروز نیز ۸۰ هزار زائر از مرز مهران به سمت کشور عراق و کربلای معلی تردد کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: تعدادی از زائران امروز در ورود و خروج از مرز مهران مشکل داشتند که با هماهنگی کشور عراق و افزایش گیت‌ها، مشکل تردد زوار مرتفع شد.

سردار رضایی به پذیرش زائران خارجی در مرز‌ها اشاره و بیان کرد: مرزبانان این افتخار را دارند که در مرز دوغارون، بیله سوار، میرجاوه و آستارا استقبال کننده زوار خارجی باشند و آن‌ها را به سمت مرز شلمچه برای اعزام به کربلای معلی بدرقه کنند.

وی با بیان اینکه تردد در مرز‌ها روان است و زائران می‌توانند با گذرنامه‌های معتبر در مرز‌ها تردد کنند، گفت: تانکر‌های آبرسانی در مرز‌ها مستقر شدند و مشکل کم آبی در آن سوی مرز‌ها نیز برطرف شده است.

این مقام عالی در مرزبانی ناجا به زائران، توصیه کرد: زائران بازگشت خود به کشور را مدیریت کنند تا دچار مشکلات تردد در مرز‌های چهارگانه نشوند.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه پرچم اربعین را افتخار مردم منطقه دانست و خاطرنشان کرد: اربعین باعث خنثی شدن فتنه‌های مثلث شوم عبری، تکفیری، آمریکایی شده است.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار