gardeshban.ir

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوی گفت: گردشگران ایتالیایی از بناهای تاریخی، فرهنگی و گردشگری خوی بازدید و از زیبایی‌های آن ابراز شگفتی کردند.
کد خبر: ۱۸۳۱۳
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸-1398 July 22
گردشبان (gardeshban.ir) :

عزیز میرزایی روز دوشنبه افزود: ۲۶ گردشگر ایتالیایی با هدف بازدید از بناهای تاریخی، مذهبی و جاذبه های گردشگری خوی در آرامگاه شمس تبریزی، کلیسای سورپ سرکیس و مجموعه بازار تاریخی خوی حضور یافتند.

وی اظهار داشت: این گردشگران به منظور بازدید از زیبایی‌های شمال و شمال غرب کشورمان به ایران سفر کرده اند و در مدت ۱۰ روز اقامت درکشور، به بازدید از مکان‌های تاریخی و مذهبی این مناطق می پردازند.

وی اضافه کرد: در نیمه نخست امسال، ۸۰۰ جهانگرد خارجی از خوی دیدن کرده اند که بیشترین آمار بازدید آنان در آرامگاه شمس تبریزی به ثبت رسیده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوی افزود: این جهانگردان از کشورهای ترکیه، فرانسه، اتریش، آلمان، عراق، پاکستان، افغانستان، آذربایجان و ایتالیا به این شهر تاریخی و متمدن سفر داشته اند.

شهرستان خوی با داشتن پایانه مرزی رازی، بارگاه شمس تبریزی، مجموعه بازار تاریخی، پل خاتون، کلیسای سورپ سرکیس و پل هوایی در حال تدبیل شدن به یکی از قطب های گردشگری کشور است.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار