gardeshban.ir

باغ وحش سافاری یک باغ وحش منحصربه‌فرد در کشور تایلند و شهر بانکوک است که برای کسانی که باغ وحش معمولی را دوست ندارند، انتخابی هیجانی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۱۸۴۰۰
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸-1398 July 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
باغ وحش سافاری یک باغ وحش منحصربه‌فرد در کشور تایلند و شهر بانکوک است که برای کسانی که باغ وحش معمولی را دوست ندارند، انتخابی هیجانی به شمار می‌رود. البته این باغ وحش همانند بسیاری دیگر از باغ وحش‌های معمولی گونه‌های زیادی از حیوانات مختلف در خود جای داده است، اما چیزی که این باغ وحش را خاص کرده است، فضای زیادی است که در اختیار حیوانات قرار دارد و تقریباً به صورت آزادانه در آن حرکت می‌کنند.

باغ وحش سافاری در سال 1988 تأسیس شد و به دو منطقه مجزا تفکیک شده است. یک بخش این باغ وحش، فضای باز پارک سافاری است که امکان تردد خودرو در آن وجود دارد و شما می‌توانید با استفاده از خودرو شخصی یا اتوبوس‌های خود باغ وحش در پارک 280 هکتاری یا در پارک 180 هکتاری پرندگان رانندگی کنید.
 
بخش دیگر باغ وحش سافاری بانکوک را پارک مارین تشکیل می‌دهد که همانند یک باغ وحش معمولی طراحی شده است و محلی برای نمایش حیوانات، اسطبل‌های مخصوص و محل سرگرمی حیوانات در آن تدارک دیده شده است. درواقع طراحی این باغ وحش به صورتی بوده است که می‌تواند پاسخگوی سلایق مختلف باشد و همه افراد از آن لذت ببرند.

همان‌طور که باغ وحش سافاری نمی‌خواهد یک جاذبه گردشگری معمولی باشد، دران لحظات عجیب و خاصی تدارک دیده شده است که مطمئناً شما را هیجان زده می‌کند. از طراحی دنیای وسترن و حتی انفجارهای با صدای بلند گرفته تا غواصی در کنار کاهی‌های بزرگ همگی در این باغ وحش در انتظار شما خواهد بود. طول برخی از این ماهی‌ها از دو متر نیز تجاوز می‌کند.
 
با ابن حال، حواستان باشد که بهترین جاذبه باغ وحش سافاری را از دست ندهید. مسئولین این باغ وحش تدارکی دیده‌اند که امکان غذا دادن به حیوانات، به خصوص زرافه‌های را داشته باشید. مطمئناً غذا دادن به این حیوان در فضایی دوستانه و با زبان سیاه و سفید تجربه خاصی است که با گرفتن یک عکس جالب تکمیل می‌شود.

باوجوداینکه بسیاری از گردشگران رفتاری دوستانه با حیوانات باغ وحش سافاری بانکوک ندارند، اما مسئولین آن تدارکی چیده‌اند که افراد مختلف با سن‌های مختلف بتوانند از آن استفاده کنند. در این باغ وحش قوانین محدودکننده سفت و سختی وجود ندارد و فقط به گردشگران توصیه می‌شود که با سرعت بالا رانندگی نکنند و از بوق زدن خودداری کنند.
 
برای بازدید از باغ وحش سافاری بانکوک، افراد بزرگ‌سال باید 900 بات و کودکان 550 بات بپردازند. این باغ وحش در جاده پانیانترا قرار دارد و هر روز از 9 صبح تا 5 عصر پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.

باغ وحش سافاری بانکوک+تصاویر

باغ وحش سافاری بانکوک+تصاویر

باغ وحش سافاری بانکوک+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار