gardeshban.ir

هر کسی که سعی در اتصال به یک شبکه بی سیم عمومی در هرجایی دارد، می داند که این کار ممکن است بسیار ساده باشد و یا بسیارسخت.
کد خبر: ۱۸۴۱۴
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸-1398 July 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
علاوه بر این امنیت شبکه ای که به آن وصل می شوید نیز باید بالا باشد، زیرا آسیب پذیر ترین، مسافرانی هستند که برای چند ساعتی که در فرودگاه حضور دارند به وای فای وصل می شوند و بعد از آن نیز عازم خارج از کشور هستند.

این مسافران اگر از طریق وای فای عمومی آسیبی ببینند و یا اطلاعاتشان سرقت شود، دیر متوجه شده و دیگر نمی توانند کاری کنند.

وبلاگ نویسی سالها تلاش کرده است که اطلاعات مربوط به وصل شدن به وای فای در بیش از 100 فرودگاه جهان را در نقشه ای آنلاین و یا نرم افزاری آفلاین در گوشی های هوشمند جمع آوری کند تا مسافران به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.

بهترین و بدترین وای فای ها در جهان

تقریبا امروزه دیگر تمامی فرودگاه ها در سراسر جهان دارای وای فای هستند، اما همه ی اینها شبیه هم نیستند. به عنوان مثال، فرودگاه های آمریکای جنوبی همیشه دارای اتصال باز هستند که اتصال به وای فای بسیار ساده است اما سرعت آن برای استفاده از اینترنت پایین است. به گفته ی این وبلاگ نویس و بر اساس تجربه ی آن، استفاده از اینترنت به سختی امکان پذیر است.

در برخی فرودگاهها برای حفظ امنیت، تنها کسانی که دارای شماره های محلی هستند می توانند به وای فای وصل شده و از اینترنت استفاده کنند. در این صورت مسافران می توانند به راحتی یک سیم کارت اعتباری محلی خریداری کرده و به وای فای وصل شوند.

در کشورهای آسیایی اتصال به وای فای یا بسیار دشوار است و یا بسیار ساده است. مثلا در چین محدودیتهای بسیاری بر روی اینترنت این کشور تحمیل شده است. این مسئله در هند نیز وجود دارد. مسافران برای استفاده از اینترنت ابتدا باید ثبت نام کنند. زمان محدود استفاده از اینترنت و همچنین پرداخت مبلغ یک چالش برای مسافران محسوب می شود اما راه دیگری نیز وجود دارد.

شما می توانید از وای فای رایگانی که در رستوران و کافه های فرودگاه وجود دارد،استفاده کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار