gardeshban.ir

نمی توان به بلغارستان سفر کرده و از ساحل شنی زیبای آن با آب و هوای سوزان، چشم پوشی کرد.
کد خبر: ۱۸۴۲۸
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸-1398 July 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
در ساحل بلغارستان می توانید بهترین سرگرمی ها را داشته باشید و خاطرات شگفت انگیزی را تجربه کنید.

ساحل آفتابی بلغارستان sunny beach+تصاویر

1. رساندن شب به صبح در ساحل

یکی از محبوب ترین و برجسته ترین مقصد ها در بلغارستان چه در میان مردم و چه در میان گردشگران، ساحل زیبای دریای سیاه است. البته این ساحل در میان جوانان طرفداران بیشتری دارد. شب زنده داری ها در ساحل بلغارستان به شدت مقرون به صرفه است. اگر دوست دارید لذت سفر را تجربه کنید، در طول تابستان سری به این ساحل بزنید.

ساحل آفتابی بلغارستان sunny beach+تصاویر


2. خوش آمدگویی به خورشید در صبح ژانویه

جان لاوتون از اوریا به طور ناخواسته، جشنواره ای از آهنگهای خود برپا کرد که نام این جشنواره الهام گرفته از اوست. در این روز، مردم بلغارستان موسیقی زنده اجرا می کنند و آواز می خوانند تا  اعتراض خود را به حکومت کمونیستی سرکوبگر نشان دهند. معمولا این جشن از شب قبل آغاز شده تا شرکت کنندگان به صبح ژانویه خوش آمدگویی کنند.


ساحل آفتابی بلغارستان sunny beach+تصاویر

3. سفر ماجراجویانه سافاری

می توانید تمام روز خود را در ساحل بگذرانید و لذت ببرید اما اگر به دنبال ماجراجویی هستید، به روستای مارینکا در جنوب بلغارستان رفته و سفری اکتشافی سافاری داشته باشید. می توانید از تورهایی که این خدمات را ارائه می دهند استفاده کنید و گشتی در دریای سیاه داشته باشید.

ساحل آفتابی بلغارستان sunny beach+تصاویر

4. جشنوراه تابستانی موسیقی

این جشنواره حدود 10 سال است که در ساحل دریای سیاه بلغارستان برگزار می شود، که متمایز از سایر سیاستهای موسیقی است. طولانی ترین اجرا متعلق به سال 2006 است که هنوز در ذهن تماشاگران باقی مانده است. به همین دلیل است که این جشنواره طرفداران زیادی دارد.

ساحل آفتابی بلغارستان sunny beach+تصاویر

5. کشف باستانی ترین شهرک اروپا

شهر باستانی Nessebar ،تمدن زیادی را از تراکیان و یونانیان به روم و امپراتوری بیزانس پشت سر گذاشته و فرهنگ های متفاوتی را در طول 3هراز سال تجربه کرده است. در قرون وسطا یکی از مهم ترین شهرهای سواحل غرب دریای سیاه بود.به یکی از مراکز معنوی که دارای ساختمانهای مذهبی است، مشهور شده بود. در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد و در حال حاضر دارای اقامتگاه، رستورانهای سنتی و خرابه های تاریخی است که مورد بازدید قرار می گیرد.

ساحل آفتابی بلغارستان sunny beach+تصاویر

6. حمام گل

یکی از اسرار محلیاز سواحل دریای سیاه بلغارستان حمام گل آن است، که به طور طبیعی در طول میلیون ها سال تشکیل شده است. آنها می گویند که درمانی برای پوست و بند بند بدن است. شاید باور نکنید اما اولین بار هیتلر بود که در سال 1942 خواص درمانی آنرا اظهار کرد. این حمام گل کاملا رایگان بوده و تفریحی شاد و سرگرم کننده است.

ساحل آفتابی بلغارستان sunny beach+تصاویر

7. فعالیت در ساحل

خانواده ها می توانند در ساحل دریای سیاه اقامت داشته و از تفریحات موجود لذت ببرند.امکانات مربوط به ورزش های آبی به صورت کامل در اختیار است. قایرانی، اسکی روی آب و چتربازی نیز در ساحل در دسترس است. والیبال، تنیس و سواری نیز از دیگر سرگرمی هاست که در ساحل صورت می گیرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار