gardeshban.ir

گزارش/
رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: از ساعت ۱۶:۳۰ امروز مسیر مهران ـ ایلام یک طرفه می‌شود.
کد خبر: ۱۸۴۴۲
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸-1398 July 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
سردار سید تیمور حسینی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای منتهی به مرزهای  چهارگانه؛ مهران، شلمچه، چذابه و خسروی اظهار داشت: در حال حاضر بار ترافیک پرحجم در محورهای مواصلاتی استان های  خوزستان، کرمانشاه و ایلام  را شاهد هستیم.

وی با اشاره به افزایش موج بازگشت زوار به کشور افزود: اگر چه روند خروج زوار  از مرزها  همچنان ادامه دارد اما سهم عمده بار تردد در مرزها به واسطه ورود زوار به داخل کشور است و می‌توان گفت ترافیک پرحجمی در مسیرهای بازگشت زوار از مرزها وجود دارد.

رئیس پلیس راه راهور ناجا در خصوص اعمال محدودیت در یک طرفه شدن محورها اعلام کرد: در حال حاضر  به صورت موقت و در بازه های زمانی کوتاه  یک طرفه شدن در محور مهران - ایلام  اجرایی  می‌شود ولی از ساعت۱۶:۳۰ امروز این محدودیت به صورت کامل اجرا و مسیر جایگزین محور ملکشاهی خواهد بود.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حسینی با اشاره به اینکه  در صورت افزایش بار تردد زوار، یک طرفه شدن مسیر از مرزهای شلمچه و خسروی نیز در دستور کار خواهد بود، اشاره کرد: در صورت یک طرفه شدن مرز خسروی به داخل کشور، محور قدیم سرپل‌ذهاب ـ قصرشیرین مسیر جایگزین خواهد بود؛ البته در صورت اعمال محدودیت، اطلاع‌رسانی  لازم صورت خواهد گرفت.

وی در بخش پایانی از سخنانش خاطر نشان کرد: با بسیج امکانات، محورهای تردد زوار را هر لحظه رصد و کنترل می کنیم تا شاهد گره ترافیکی نباشیم.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار