gardeshban.ir

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های منتهی به مرز ایران و عراق را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۸۴۶۵
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸-1398 July 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی اظهارکرد: مسیر مهران به سمت ایلام ترافیک روان و به‌صورت یک طرفه است که مسیر جایگزین آن محور ایلام- ملک‌شاهی- مهران است همچنین ترافیک در محور‌های قصرشیرین- سرپل ذهاب، شلمچه- خرمشهر و بستان- چذابه پرحجم و روان است. همچنین در محدوده یادمان شهدای شلمچه و محور مهران به ایلام، تونل راه کربلا ترافیک نیمه‌سنگین است.

وی ادامه داد: در محور‌های شهر تهران نیز مشکل ترافیکی وجود ندارد و مراسم جاماندگان اربعین حسینی نیز از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم شاه عبدالعظیم حسنی در حال جریان است.

دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت: از اول محرم ۳ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۲۲۶ نفر از کشور خارج شده اند.

 احمد محمدی‌فر امروز (شنبه) در ستاد مرکزی اربعین با اشاره به آمار ورودی و خروجی مرز‌ها در روز ۲۷ مهر ماه ۹۸، اظهار کرد: امروز ۹۹ هزار و ۶۲۴ نفر وارد کشور شده و در همین روز ۳ هزار و ۳۳۶ نفر از کشور خارج شده اند.

وی با اشاره به تعداد زائرانی که از مرز مهران تردد کرده‌اند، گفت: ۵۸ هزار و ۲۰۱ زائر امروز از مرز مهران وارد کشور شده و ۸۰۴ نفر از این مرز از کشور خارج شده‌اند.

دبیر ستاد اربعین حسینی تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۸۰ نفر از مرز شلمچه وارد کشور شده و همچنین ۳۶۰ نفر از همین مرز از کشور خارج شده اند.

وی افزود: ۲۲۹ نفر از مرز خسروی وارد کشور شده و ۱۱۷ نفر از کشور خارج شده اند و همچنین ۱۲ هزار و ۱۷۷ نفر از مرز چذابه وارد کشور شده و از همین مرز ۱۷۴ نفر از کشور خارج شده اند.

محمدی فر با اشاره آخرین آمار تردد هوایی گفت: ۲ هزار و ۶۱۱ نفر از طریق مرز هوایی امروز وارد کشور شده و هزار و ۵۷۹ نفر از مرز هوایی از کشور در امروز خارج شده اند.

دبیر ستاد اربعین حسینی با اشاره به تعداد زائران خارج شده از کشور گفت: از اول محرم ۳ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۲۲۶ نفر از کشور خارج شده اند.

وی افزود: از اول ماه صفر ۳ میلیون و ۵۵ هزار و ۶۱۴ نفر از کشور خارج شده اند.

محمدی فر در پایان گفت: از اول ماه محرم دو میلیون و ۷۱۲ هزار و ۱۹ نفر و از اول ماه صفر ۲ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۳۵۷ نفر وارد کشور شده‌اند.

ترافیک سنگین در محور‌های منتهی به مهران

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محور‌های منتهی به مهران خبر داد.

بر اساس اعلام سازمان راهداری هم‌اکنون در محور مهران-صالح آباد محدوده‌های گلان ترافیک سنگین، محور مهران-صالح آباد محدوده رضا آباد ترافیک نیمه سنگین، محور صالح آباد-ایلام ترافیک نیمه سنگین، محور سرابله-شباب و محور سه راهی شباب-حمیل ترافیک نیمه سنگین است.

در محور خرمشهر-پایانه مرزی شلمچه و بالعکس، محور قصرشیرین - پایانه مرزی خسروی و بالعکس و محور اهواز-بستان به پایانه مرزی چذابه و بالعکس تردد پرحجم و روان گزارش شده است.

بنابر اعلام سازمان راهداری محور مهران به ایلام از ساعت ۱۶ امروز تا اطلاع بعدی یکطرفه می‌شود و مسیر جایگزین محور ایلام به مهران (ایلام-ملکشاهی-مهران) خواهد بود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار