gardeshban.ir

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، ترافیک را از محور "اسلام آبادغرب" تا شهر "بیستون" نیمه سنگین و در عین حال روان عنوان کرد.
کد خبر: ۱۸۴۷۸
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸-1398 July 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ "محمد حیدری"، اظهار داشت: با توجه به موج بازگشت زائران اربعین، در مسیر برگشت و محور‌های خروجی استان ترافیک نیمه سنگین است و همین شرایط می‌طلبد تا رانندگان با صبر و تحمل بیشتری در جاده حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر محور اسلام آبادغرب به بیستون بار ترافیکی قصرشیرین و حمیل را نیز در برمی گیرد و جمعیت زائرانی که از مرز‌های خسروی و مهران در حال بازگشت هستند به این محور اضافه می‌شود.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: جاده‌های استان در مسیر رفت نیز مملو از اتوبوس‌ها و سواری‌های خالی غیر بومی است که به سمت مرز‌های خسروی و مهران برای انتقال و جابه جایی زوار در حال حرکت هستند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به باز بودن همه مسیر‌ها و اینکه هیچ محدودیت ترددی وجود ندارد، افزود: انتظار می‌رود طی امروز و فردا مسیر‌های محل تردد زوار خصوصا محور یاد شده همچنان نیمه سنگین و رو به سنگین باشد.

وی همچنین از افزایش ۳۰ درصدی تردد در محور‌های استان و ۳۵ درصدی در محور اسلام "آبادغرب-قصرشیرین" در ایام اربعین امسال خبر داد و گفت: به همین خاطر شاهد افزایش سوانح رانندگی نیز بودیم.

سرهنگ حیدری در پایان از رانندگان خواست تا هنگام خستگی و خواب آلودگی تحت هیچ شرایطی رانندگی نکنند تا احتمال وقوع سوانح جاده‌ای کاهش یافته و شیرینی این سفر معنوی در کام زائران تلخ نشود.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار