gardeshban.ir

دلفین ها موجوداتی حیرت انگیز در دریا هستند. به پارک دلفین آدلاند بروید و این پستانداران شگفت انگیز را ببینید.
کد خبر: ۱۸۵۲۲
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸-1398 July 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
دلفین ها موجوداتی حیرت انگیز در دریا هستند. به پارک دلفین آدلاند بروید و این پستانداران شگفت انگیز را ببینید، آنها را لمس کنید و یا با آنها شنا کنید. خود را برای این تجربه فراموش نشدنی آماده کنید.

کودکان زیر 4 سال مجاز به شنا با دلفین ها نیستند و همچنین کودکان 4 تا 6 سال فقط به همراه یک بزرگسال مجاز می باشند. زمان شنا 20 دقیقه می باشد و در گروه های 6 تا 7 نفره انجام می شود. عمق استخر از صفر شروع و به 6 متر می رسد و از جلیقه نجات نیز استفاده می شد.

در حین شنا از شما عکس گرفته خواهد شد پس فراموش نکنید که قبل از ترک پارک سری به عکاسی بزنید. در این پارک برنامه ای مخصوص برای کسانی که شنا نمی کنند موجود است پس لطفا برای راهنمایی از کارمندان در این مورد سؤال بفرمایید. 

همچنین نمایش های شگفت انگیز دلفین ها و خوک های دریایی خز دار را از دست ندهید. با توانایی ها و هوش آنها سرگرم خواهید شد. مدت زمان این نمایش ها بین 40 تا 45 دقیقه است.

پیشنهاد: از آنجایی که تعداد بلیط برای شنا با دلفین ها محدود است لطفا بلیط خود را نیم ساعت قبل از شروع از درب ورودی پارک دلفین تهیه کنید.

نام سرگرمی

Adaland Dolphin park

نوع سرگرمی

پارک و باغ

کشور

ترکیه

شهر

کوش آداسی

ساعت بازدید

نمایش دلفین ها و خوک های دریایی از اول آوریل تا 30 اکتبر هر روز از ساعت 14, شنا با دلفین ها از اول آوریل تا 30 اکتبر ساعت های 11:30، 13:15، 15:30 و 17

نرخ قیمت ورودی

معمولی

متوسط قیمت بلیط

کودکان زیر 4 سال رایگان، 4 تا 9 سال در حدود 12 یورو و 10 سال به بالا در حدود 15 یورو می باشد. هزینه شنا با دلفین ها در حدود 90 یورو است

وب سایت

www.adaland.com/dolphinpark/home.aspx

پارک دلفین آدالند در کوش آداسی+تصاویر

پارک دلفین آدالند در کوش آداسی+تصاویر

پارک دلفین آدالند در کوش آداسی+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار