gardeshban.ir

این ساحل که رو به زیبایی حیرت انگیز و با ابهت برج العرب واقع شده است، از شما برای تماشای امواج جادویی و برخودشان با ساحل دعوت به عمل می آورد.
کد خبر: ۱۸۵۹۲
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۸-1398 August 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
ساحل سان سِت در کنار هتل جمیرا بیچ قرار دارد و امکانات کمی نظیر رختکن و محوطه بازی برای کسانی که به ساحل می آیند را ارائه می دهد. 

این ساحل به علت امکان موج سواری در آن بسیار مشهور بوده و به صورت رایگان پذیرای شماست. اغلب هتل های کنار دریا مجهز به ساحل اختصاصی بوده و شما می بایست برای استفاده از ساحل آن هتل ها در بیشتر موارد هزینه پرداخت کنید، درصورتیکه ورود به این ساحل رایگان است. 

باتوجه به اینکه در این ساحل سرویس بهداشتی و رستورانی موجود نیست با این حال دوش های متعدد و یک بازار کوچک در محوطه ساحل و یک پمپ بنزین در جاده اصلی به چشم می خورند. همچنین یک زمین والیبال ساحلی در سمت دیگر جاده موجود است. به منظور راحتی هر چه بیشتر پیشنهاد می شود که غذا و نوشیدنی خود را به همراه بیاورید. 

همچنین در طول هفته ورود به پارک فقط برای بانوان و کودکان مقدور می باشد و درب های این ساحل در طول آخرهفته ها بسیار شلوغ است، پس بهتر است که صبح زود به این مکان بروید. 

نکته: دریای دبی اغلب آرام است ولی حتی حرفه ای ترین شناگران نیز به واسطه جزر و مد و جریان های بسیار قوی غرق شده اند. پس لطفاً مراقب باشید. 

راه های دسترسی: ساحل سان سِت از دان تان دبی چیزی در حدود 16 کیلومتر فاصله دارد و با وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی قابل دسترس می باشد. نزدیکترین ایستگاه مترو نیز فِرست گالف بَنک بر روی خط قرمز است.

نام سرگرمی

Sunset Beach

نوع سرگرمی

ساحل

کشور

امارات متحده عربی

شهر

دبی

ناحیه

ساحلی

ساعت بازدید

هر روز به صورت 24 ساعته

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

Umm Suqeim 3, Dubai, UAE


ساحل زیبای سان ست روبه روی برج العرب و کنار هتل جمیرا/تصاویر

ساحل زیبای سان ست روبه روی برج العرب و کنار هتل جمیرا/تصاویر

ساحل زیبای سان ست روبه روی برج العرب و کنار هتل جمیرا/تصاویر

ساحل زیبای سان ست روبه روی برج العرب و کنار هتل جمیرا/تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار