gardeshban.ir

همیشه لباس های زمستانی نسبت به لباس های تابستانی جای بیشتری اشغال می کند. این مسئله ممکن است باعث شود تا شما لباس کمتری بردارید و یا درست انتخاب نکنید.
کد خبر: ۱۸۵۹۳
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۸-1398 August 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
همیشه لباس های زمستانی نسبت به لباس های تابستانی جای بیشتری اشغال می کند.این مسئله ممکن است باعث شود تا شما لباس کمتری بردارید و یا درست انتخاب نکنید.حال ما شما را در این رابطه کمک می کنیم.

انتخاب اشتباه جنس لباس

اکثر ما عاشق لباس پنبه ای هستیم زیرا هم سبک است و هم جای کمتری می گیرد اما در اصل می تواند بدترین انتخاب باشد زیرا رطوبت و تعریق را جذب می کند و باعث می شود شما احساس سرما کنید.بهترین انتخاب در این وضعیت لباس های پشمی طبیعی می باشد؛ زیرا به شدت در برابر ورود هوای سرد مقاومت می کند.

کلاه مناسب

شما باید فرق میان کلاه تابستانی و زمستانی را کاملا درک کرده باشید و در هوای سرد به دنبال زیبایی نباشید.کلاهی را انتخاب کنید که هوای سرد نتواند به داخل آن نفوذ کند و همچنین تمام سر تا گوش های شما را پوشش دهد.


انتخاب اشتباه نوع دستکش

مطمئنا دستکش ها شما را گرم نمی کنند اگر یکسره برای استفاده از تلفن همراه آنها را در بیاورید.می توانید از نوعی که سازگار با تلفنهای لمسی است ؛استفاده کنید.در این صورت هم دستهایتان گرم می ماند و هم می توانید کارهای خود با تلفن همراه را انجام دهید.

با خود دارو نیاورید

سرماخوردگی و آنفولانزا در طول زمستان طبیعی است ؛ اما در سفر با آوردن داروهای سرماخوردگی برای ابتلا به آن برنامه ریزی نکنید.تنها داروهایی برای تسکین درد معده ؛ تب و بدن درد همراه داشته باشید.در صورت ابتلا به بیماریهای دیگر باید به پزشک مراجعه کنید.

پنهان شدن پشت عینک آفتابی

به ساحل رفته اید و متوجه می شوید که عینکتان را جا گذاشته اید......نور خورشید در زمستان می تواند آسیب بیشتری به شما برساند تا نور تابستان ؛ همچنین اگر برف هم آماده باشد.پس عینک را فراموش نکنید.

آوردن لباس های چند منظوره

لباسهای گرم تر معمولا حجیم تر هم هستند اما شما می توانید از لباس های که چندین کاربرد دارد و هر سری نیاز به شستن ندارد مانند شلوار جین و سوئی شرت ؛ استفاده کنید.می توانید شلواری سبک اما گرم نیز همراه داشته باشید تا از زیر شلوار اصلی بپوشید تا گرم تر شوید.

انتخاب کفش های اشتباه

کفش ها همیشه شمارا با یک چالش بزرگ در زمستان روبرو می کنند.کفش ها باید ضد آب ؛ گرم و روی یخ سر نخورند تا حرکتی راحت را برای شما فراهم آورند.بهترین انتخاب برای مردان و زنان پوتینی مناسب است.بهتر است پوتین ها را در هواپیما به پا کنید زیرا جای زیادی را در چمدان به خود اختصاص می دهند.

لایه لایه

بهتر است از چنیدن لایه لباس روی هم استفاده کنید تا در مواقعی که هوا کمی گرم می شود بتوانید یکی از آنها را خارج کنید.همیشه لایه ی زیرین لباس مانند عایق عمل می کند.

انتخاب لباس اشتباه برای مقصد

قبل از بسته بندی به آب و هوای مقصد و فعالیت هایی که در آنجا خواهید داشت دقت کنید.اگر زمان زیادی را برای گشت و گذار ؛پیاده روی و خرید در نظر دارید که باید بدانید تحرک باعث گرم شدن شما می شود اما در هر صورت باید سبک ترین پالتو و یا کاپشنی که گرمای خوبی دارد را باید انتخاب کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار