gardeshban.ir

بعضی از اتفاقات غیر قابل پیش بینی هستند.مثلا در مسافرت تصادف کنید و یا مورد حمله ی تروریستی قرار بگیرید.
کد خبر: ۱۸۵۹۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۸-1398 August 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
بعضی از اتفاقات غیر قابل پیش بینی هستند.مثلا در مسافرت تصادف کنید و یا مورد حمله ی تروریستی قرار بگیرید.

البته بعضی از موارد به شرایط سیاسی و امنیت کشور در آن برهه ی زمانی هم بستگی دارد اما بد نیست تا آگاهی های خود را بالا ببرید.


در مورد گزینه های خود مطمئن شوید

قبل از رفتن به سفر، شماره تلفن های ضروری و اطلاعات تماس سفارتخانه را بررسی کنید. این شماره ها را در تلفن خود ذخیره کرده و در جایی که سریعا در دسترس باشد نگه دارید. این شماره ها را باید طوری ذخیره کنید که اگر در آن زمان از کسی که زبان مادری شما را نمی داند؛ کمک خواستید به راحتی متوجه منظور شما شود.

آگاه باشید

قبل از هرکاری در مورد امنیت کشور مورد نظر مطمئن شوید. در رابطه با مکان هایی که ممکن است اتفاقاتی در آنجا رخ دهد تحقیق کنید و تا جایی که امکان دارد از حضور در آنجا خودداری کنید؛ مخصوصا در زمان ناآرامی ها. مثلا از دیدن برخی میادین عمومی که معمولا در آنجا تظاهرات برگزار می شود به شدت خودداری کنید.

دریافت هشدار برای سفر

امروزه در اکثر کشورها؛ مسئولین سایت هایی را راه اندازی کرده اند که با ثبت نام در آنهاه و ارائه شماره تماس و یا ایمیل؛ شما را در رابطه با اخبار مسافرتی آگاه می کنند. این سایت به صورت خودکار در رابطه با بلایای طبیعی و یا برخی حملات به شما اطلاع رسانی می کند.

تهیه بیمه ی سفر

در خرید بیمه ی سفر به فکر صرفه جویی در هزینه نباشید. مطمئنا مقدار پوشش با هزینه ای که پرداخت می کنید رابطه ی مستقیم دارد. با پرداخت کمی هزینه ی بیشتر؛ علاوه بر استفاده از مراقبت های درمانی و پزشکی؛ می توانید وسایل با ارزشی که در سفر همراهتان است نیز پوشش دهید.





مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار