gardeshban.ir

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: تا سوم آبان ماه یک هزار و ۳۱۴ پرواز ویژه اربعین حسینی در فرودگاه امام (ره) انجام شده است.
کد خبر: ۱۸۷۲۶
تاریخ انتشار : شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۸-1398 August 04
گردشبان (gardeshban.ir) :
به گزارش وزارت راه و شهرسازی، علی رستمی اظهار داشت: عملیات پروازهای اربعین در فرودگاه بین المللی امام (ره) از ۱۷ مهرماه آغاز شد و تا سوم آبان ماه یک هزار و ۳۱۴ پرواز خروجی و ورودی به دو مقصد بغداد و نجف از این فرودگاه انجام گرفت.

وی گفت: ۹ شرکت هواپیمایی داخلی و یک شرکت هواپیمایی خارجی عملیات اعزام و پذیرش زائران به عتبات را انجام دادند و تاکنون بیش از ۲۲۰ هزار زائر از فرودگاه امام خمینی (ره) اعزام و پذیرش شدند که این آمار نسبت به سال گذشته ۷۹ درصد رشد داشته باشد.

رستمی ادامه داد: بر اساس گزارش اداره برنامه ریزی و هماهنگی پرواز شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ۱۰۵ هزار و ۳۷۰ زائر با ۶۵۵ پرواز از فرودگاه امام (ره) به عراق اعزام شدند و ۱۱۵ هزار و ۶۲۲ زائر نیز با ۶۵۹ پرواز به کشور بازگشته اند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان داشت: با وجود رشد تعداد زائران نسبت به سال های گذشته با تمهیدات صورت گرفته در این مجموعه و اختصاص گیت های مجزا برای پذیرش آن ها، زمان ایستایی زائران در صف های بازرسی و کنترل گذرنامه نیز نسبت به سال های گذشته کاهش چشمگیری داشت و همچنین با برپایی موکب ویژه در سالن انتظار فرودگاه علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی، از زائران و مسافران پذیرایی به عمل آمد.

رستمی گفت: در عملیات پروازهای اربعین امسال باتوجه به خط مشیء تعیین شده از سوی وزیر محترم راه و شهرسازی مبنی بر خدمت رسانی شایسته به زائران؛ شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تمام امکانات به میزبانی این عزیزان رفت تا زائران اربعین حسینی سفر خود را با آرامش آغاز کرده و به پایان برسانند.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار