gardeshban.ir

ساکنان کیش با ارائه کارت کیشوندی در فرودگاه های مبدا، در اولویت لیست انتظار مسیرهای پروازی به مقصد کیش قرار می گیرند و از نرخ بلیت پایین تر بهره مند می شوند.
کد خبر: ۱۸۷۵۳
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۸-1398 August 05
گردشبان (gardeshban.ir) :

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، اولویت تخصیص صندلی و فروش بلیط با نرخ پایین تر از نرخ شناور در مسیر رفت و برگشت از جمله این تخفیفهایی است که برای کیشوندان در نظر گرفته است.

میزان تخفیف در نظر گرفته برای خرید بلیط در این خیر مشخص نشده اما تصریح شده که کیشوندان با ارائه کارت کیشوندی برای گرفتن صندلی از فرودگاههای مبدا به مقصد کیش در اولویت قرار می گیرند.

همچنین هنگام فروش بلیت فرودگاهی( پای پرواز) در مسیرهای رفت و برگشت از مبدا به مقصد کیش، نرخ بلیت صادره که شناور است، پس از پیوست تصویرکارت کیشوندی و مستندات لازم، در اولین کلاس پروازی، پایین تر از نرخ فروش به مسافران عادی فروخته می شود.

شناور بودن و نوسانات قیمت بلیط هواپیما که گاه تا چهار برابر بهای پایه افزایش می یابد در واقع یکی مشکلات جدی کیشوندان و حقوق بگیران این جزیره است که بخش مهمی از هزینه های خانوارها بوِیژه مهاجران به کیش را تشکیل می دهد.

از طرفی نوسانات ناشی از معاملات چارتری بلیط یکی از موانع برنامه ریزی سفر و گردشگری کیش بویژه در ایام تعطیلات است.

شرکت هواپیمایی کیش ایر در سال ۱۳۷۰ به عنوان یکی از زیر مجموعه های سازمان منطقه آزاد کیش و در قالب شرکت سهامی خاص تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرد.. هدف اصلی هواپیمایی کیش توسعه گردشگری در جزیره ی کیش، از طریق برقراری ارتباط با شهرهای اصلی و کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

شرکت هواپیمایی کیش با خورداری از استانداردهای بین المللی در حال حاضر دارای ۱۴ فروند هواپیما شامل، ۲ فروند ایرباس ۳۲۱، ۲ فروند ایرباس ۳۲۰، ۷ فروند ام. دی.، و ۳ فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ است.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار