gardeshban.ir

زمانی که مدت پرواز طولانی و خسته کننده می شود بد نیست که سرد بودن و هدفون را کنار گذاشته و با افرادی که در کنار شما هستند،معاشرت کنید.
کد خبر: ۱۸۸۸۸
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸-1398 August 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
زمانی که مدت پرواز طولانی و خسته کننده می شود بد نیست که سرد بودن و هدفون را کنار گذاشته و با افرادی که در کنار شما هستند،معاشرت کنید.صحبت با دیگران و سرگرم شدن باعث می شود تا طولانی بودن پرواز را حس نکنید.حال اینکار را باید چگونه انجام داد؟

1.نگران نباشید

از اینکه احساس ناراحتی می کنید ،اصلا نگران نباشید زیرا اکثرا این احساس را می کنند.قطعا نشستن در کنار افرادی که آنها را نمی شناسید در ساعات اولیه ناراحت کننده خواهد بود اما عجیب و غریب نیست.ممکن است قبل از پرواز نیز مشکلاتی پیش آمده باشد که استرس شما را بیشتر کرده اما اصلا جای هیچ گونه نگرانی نیست.کافیست خونسردی خود را حفظ کنید.

2.به اشتراک گذاشتن

ممکن است یک میان وعده ی ساده و لذیذ همراه داشته باشید. می توانید با یک لبخند و آرامش آنرا به کسی که کنار شما نشسته تعارف کنید و با هم سهیم شوید.این می تواند یک شروع خوب برای پیدا کردن دوست در پرواز باشد.

3.نشان دادن شخصیت

این یکی دیگر از راه هایی است که می توانید با نشان دادن ادب و تواضع خود شخص را به اصطلاح طعمه ی دوستی کنید.مثلا با سرگرم کردن کودکان اسباب راحتی دیگر مسافران را فراهم آورید.یا برخی از افراد ممکن است کارهای عقب افتاده ی خود را در حین پرواز با تبلت و یا لپ تاپ انجام دهند.اینکه در یک فضای کوچک چشم های خود را نگه دارید و در کار دیگران سرک نکشید،نشان دهنده ی ادب شماست که می توانید دیگران را شیفته ی خود کنید.

نکات:

-اجتماعی باشد و از اینکه که شما اول سر صحبت را باز کنید،خجالت نکشید.

-قبل از پرواز به حمام بروید و لباس های تمیز بپوشید تا حضورتان باعث آزار دیگران نشود.

-اگر احساس کردید که شخص تمایلی به برقراری ارتباط ندارد،زیاد اصرار نکنیدو سعی کنید خود را با چیزهای دیگر سرگرم کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار