gardeshban.ir

ساحل مرجان در شرق جزیره کیش قرار دارد که یکی از زیباترین ساحل‌ها به شمار می رود.
کد خبر: ۱۸۹۱۵
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸-1398 August 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
ساحل نقره ای، آبهای نیلگون و آفتابی درخشان جزیره کیش را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده است. وجود مرجان های زیبا در ساحل مرجان آن را به قطب توریستی کیش تبدیل کرده است. 

از ویژگی های جذاب ساحل مرجان پوشانده شدن مسیر با درخت است که موجب شده تا محیطی بسیار دلنشین برای افراد پیاده به وجود آورد. 

در بین مرجان های ساحل مرجان پر از ماهیان و آبزیان زیبای جزیره کیش است که از روی اسکله به راحتی قابل مشاهده است.کیش از جزایر و توابع شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان است که موقعیتی بسیار مهم دارد.

روانه شدن بیش از یک میلیون گردشگر در طول سال به سوی این جزیره به خوبی اهمیت زیاد آن را نشان می‌دهد. جزیره کیش با جاذبه های توریستی خود امروزه به یکی از معروف ترین انتخاب ها برای گردشگران تبدیل شده است.

بهترین ماه های سال برای سفر به جزیره کیش هم آبان تا فروردین است، چرا که این جزیره آب و هوای بسیار گرمی دارد و شاید برای همه خوشایند نباشد. جزیره کیش ساحل های بسیاری نیز دارد ولی یکی از محبوب ترین ساحل های این جزیره، ساحل مرجان یا به اصطلاح پارک ساحلی مرجان است.

پارک ساحل مرجان که در مجاورت بازار مرجان واقع شده، یکی از زیباترین مراکز دیدنی کیش است که بازار مرجان را به دریا ارتباط می دهد. 

بسیاری از مسافران و ساکنین جزیره اوقات تفریحی خود را در کنار این پارک گذرانده و از مناظر زیبای ساحلی کیش لذت می برند. 

آلاچیق ها و محوطه سازی جذاب این پارک ساحلی فرصت مناسبی را برای شما بوجود می آورد که فارغ از هیاهوی بازار به دیدار دریا و چشم انداز های زیبای طبیعت اطراف بروید و در طول اقامت خود در جزیره کیش از این منطقه که دارای ساحلی بسیار زلال و شفاف می باشد دیدن کنید و عکسهای به یاد ماندنی بگیرید..

علاوه بر این تماشای طلوع آفتاب از این پارک، خاطره ای فراموش نشدنی است. آلاچیق های زیبایی در سطح ساحل پراکنده شده و پیست دوچرخه سواری کیش نیز از این ساحل زیبا میگذرد. در این ساحل مرکز تفریحات دریایی هم برای تفریح بازدید کنندگان وجود دارد. 

در این ساحل اسکله کوچکی هم قرار دارد که شما را به میان آبهای نیلگون این سواحل مرجانی زیبا هدایت می کند.

یکی دیگر از کارهایی که میتوانی از آن لذت ببرید غذا دادن به ماهی های زینتی پارک ساحلی مرجان است. در این ساحل ماهی های ریز و درشت و انواع مختلف آبزیان همچون شقایق های زیبا،عروس دریایی ،حلزون ها و صدف های دریایی وجود دارد.

جالب است بدانید که در سواحل جزیره کیش کوسه های خطر ناک وجود ندارد، شاید بعضی اوقات کوسه به چشم بخورد ولی کاملا برای انسان بی خطراند و گردشگران متوانند با خیال راحت در این سواحل به تفریحات آبی بپردازند و لذت ببرند.

در پارک ساحلی مرجان به دلیل وجود باربیکیو امکان درست کردن کباب مهیاست . این قسمت از ساحل اصلا مناسب شنا نمی باشد بخاطر وجود مرجان ها که سبب جراحات بدن می شود. در پشت این ساحل زیبا بازار مرجان کیش قرار دارد. 

تا نزدیک ساحل میتوان با ماشین رفت. پیست دوچرخه سواری و ایستگاه کرایه دوچرخه در این ساحل وجود دارد. تفریحات دریایی چون جت اسکی، کایت، غواصی و قایق های تفریحی در این ساحل موجود می باشد

ساحل مرجان ؛قطب توریستی جزیره کیش+تصاویر

ساحل مرجان کیش
ساحل مرجان کیش


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار