gardeshban.ir

گاهی اوقات سفر به مقصدهای بزرگ و ناشناخته رویایی به نظر می رسد. اما باید انعطاف پذیر باشید و دامنه ی افکار خود را گسترش دهید.
کد خبر: ۱۸۹۶۳
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸-1398 August 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
پیشنهاد ما به شما این است که فواصلی که سفر با رکود مواجه می شود را برای مسافرت انتخاب کنید زیرا بهترین راه و سودمندترین است. حال نکاتی در مورد سفر در فصل رکود را باهم بررسی می کنیم.

1. به تبلیغات دل نبندید

همیشه هتل ها تبلیغات خود را با استخر، امکانات رفاهی و ورزشی مطرح می کنند اما زمانی که فصل رکود را برای سفر انتخاب می کنید به این تبلیغات دل نبندید زیرا این زمان برای هتل ها نیز بهترین زمان برای تعمیرات، بازسازی و نوسازی است.

2. همه ی تفریحات در دسترس نخواهد بود

تصور نکنید که در این سفر به تمامی گشت و گذارها دسترسی خواهید داشت. قبل از سفر در رابطه با تمامی این موارد اطلاعات کسب کنید. مثلا ممکن است بخواهید در میانه ی راه، سفر از کشوری به کشوری دیگر از کروز استفاده کنید. اما ممکن است در پاییز و یا زمستان به دلیل تغییرات آب و هوایی استفاده از کروز امکان پذیر نباشد. یا باید کمی بدون برنامه ریزی پیش بروید و یا برنامه های جایگزین داشته باشید.

3. ممکن است امکانات بیشتر باشد

در فصل رکود مسافرت، می توانید بهترین اتاق هتل و یا خانه را با قیمتی بسیار مناسب رزرو کنید. حتی ممکن است امکانات غذایی، تفریحی و حتی اینترنت به دلیل کمبود بودن مسافران با کیفیت بهتر و بیشتر در اختیار شما قرار گیرد.

نکات:

-در فصل رکود سفر مراقب تغییرات ناگهانی آب و هوا باشید و برنامه ریزی داشته باشید.

-جاذبه های گردشگری در این فصل یا بیشتر تعطیل هستند و یا در روز زودتر تعطیل می کنند، پس نسبت به آن اطلاعات کسب کنید.

-آب و هوا می تواند ناگهان به طرز چشم گیری تغییر کند، پس لباس مناسب همراه داشته باشید.

-درست است که سفر در فصل رکود کمی ریسکی است اما می توانید علاوه بر متحمل شدن هزینه ی کم،تجربیات متفاوتی نیز کسب کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار