gardeshban.ir

پیدا کردن سوراخ روی ساک زیپدار یا باز شدن چمدان برای پیداکردن سوغاتی هایی که شکسته است، تاسف انگیز است با وجود اینکه همه این اتفاقات ناگوار قابل پیشگیری است، موارد پیشگیرانه ای است تا شما از بارتان به خوبی نگهداری کنید تا قبل از رسیدن به مقصدتان مجبور نشوید آن را دور بریزید. ما به شما 7 روش برای حفظ بارتان از هر گونه خسارتی توصیه می کنیم.
کد خبر: ۱۸۹۶۹
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸-1398 August 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
پیدا کردن سوراخ روی ساک زیپدار یا باز شدن چمدان برای پیداکردن سوغاتی هایی که شکسته است، تاسف انگیز است با وجود اینکه همه این اتفاقات ناگوار قابل پیشگیری است، موارد پیشگیرانه ای است  تا شما از بارتان به خوبی نگهداری کنید تا قبل از رسیدن به مقصدتان مجبور نشوید آن را دور بریزید. ما به شما 7 روش برای حفظ بارتان از هر گونه خسارتی توصیه می کنیم.

1) بهای بیشتری بپردازید.

خطوط هوایی غرامت گم شدن یا آسیب دیدن بارتان را پرداخت می کنند. در ایالات متحده، تا سقف 3300 دلار خسارت را پرداخت می کند( توسط سازمان حمل و نقل)، البته به این معنی نیست که شما بدون توجه به ارزش محتویان بار بیشتر از این مقدار را برای جبران خسارت بارتان دریافت نخواهید کرد. (  توجه داشته باشید که این میزان برای پروازهای داخلی است؛  برای پرواز های بین المللی فرق می کند). اما یک استثنا برای این قانون وجود دارد: اگر بسته شما واقعا ارزشمند است، شما از خطوط هوایی یک ارزش اضافی (EV یا Excess Valuation) خرید نمایید. این بیمه نمی باشد اما حد بدهی را افزایش می دهد. این EV را مستقیما از خط هوایی تان بخواهید؛ بخش بار اغلب به EV توجه نمی کند، و بسیاری از مسافرین هم چیزی در باره ان تاکنون نشنیده اند.
علاوه بر خطوط هوایی گزینه های دیگری هم برای پوشش وجود دارد. می توانید  بیمه بار از کمپانی های اجاره ماشین و آژانسهای مسافرتی بخرید.

2) چمدانتان را بسته بندی کنید.

بسیاری از فرودگاههای بزرگ بخشی برای بسته بندی کردن چمدان ( یا بار) دارند. اینها ماشینهایی هستند که اغلب در قسمت بررسی بار قرارگرفته اند.  بعد از پرداختن هزینه ماشین، یک پلاستیک محکم از ان خارج می شود و شما می توانید ان را دور چمدان یا بارتان بپیچید.
البته به خاطر داشته باشید که ،  اداره امنیت حمل و نقل (TSA) ممکن است  که  این بسته بندی را پاره کند تا مامور ان  بتواند بسته یا بارتان را نگاه کند.

3) از نوار بسته بندی استفاده کنید.

نوار بسته بندی برای هر چیزی از پارگی ایجاد شده بر روی لباس گرفته  تا عینک آفتابی اضطراری استفاده شده است، همچنین برای محکم کردن هر چیزی از جمله بار و چمدان هم از ان استفاده می شود. نوار بسته بندی ازساک و بسته شما محافظت می کند. زیپهای شکسته، پاره شده و دسته های تکه تکه شده ، با یک نوار نقره ای یا یک نوار محکم ، محکم می شوند.

4) یک برچسب برای مواد شکستنی درخواست کنید.

بسیاری از خطوط هوایی مسافرین را از بررسی  اقلام شکستنی و ظریف دلسرد می کنند. اما اگر شما می خواهید بیشتر از بارتان محافظت کنید، می توانید درخواست یک برچسب شکستنی نمایید و آن را روی بارتان هنگام بازبینی بچسبانید. البته هیچ ضمانتی برای هیچ کدام از این کارها نیست و در بیشتر شرایط باربرها چمدانهای مسافران را در قسمت بار هواپیما با سرعت و با بی دقتی  قرار می دهند. هیچ چیزی نمی توان گفت که آیا باربر  برچسب شکستی را می بیند یا نه ، چه رسد به دستور العمل ان. آرام باشید، ان شا اله که بارتان آسیبی نمی بیند.

5) بار خود را با کشتی بفرستید.

ما همیشه می گوییم که حمل بار با کشتی بهتر از بررسی ان در هواپیما است. نه فقط در  این روش هزینه بسیار موثر است، بلکه بهترین روش برای محافظت از محتوای بار و چمدانتان نیز است. اقلام شکستنی خود را به دفتر پست یا به دفتر کشتی رانی ببرید و بخواهید که به شما کمک کنند تا با دقت وسایلتان را بسته بندی کنید. ( احتمال دارد که بخواهید برای بسته تان بیمه هم بخرید، توجه دشته باشید که  اگر بسته را خودتان حمل کنید دفاتر کشتی رانی بیمه ای نمی فروشند). با بسته بندی صحیح، سوغاتی های شکستنی در سفرتان سالم می مانند.

6) ساک یا چمدانتان را تزئین کنید.

بیشتر چمدانها شبیه هم هستند: تیره، چهار گوش یا چرخ دار. بنابراین کمی تزئین به شما کمک می کند تا جلوی صدمات اشتباهی به چمدانتان گرفته شود.  به ساکتان یک بند چمدان متحرک  وصل کنید یا از نوارهای بسته بندی رنگی در اطراف ان استفاده نمایید. هنگامیکه یک ساک نو می خرید، به رنگهای چاپ شده بر روی ان نیز توجه داشته باشید. یک تکه رنگی روشن یا یک چمدانی که رنگ روی آن پخش شده با   با چاپ پلنگی است از میان چمدانهای خاکستری  و سیاه کاملا به چشم می آید، هنگام پس گرفتن بار ، بار شما از روی چرخ بار کاملا مشخص می شود.

7) محافظ چمدان بخرید.

اغلب حمل نادرست بار توسط خطوط هوایی، راهی را برای حفظ  چمدان و بار  از هرگونه صدمه احتمالی  هموار کرده است. کاورهای حفظ بار برای ساک و چمدانتان در بعضی ازفروشگاهها وجود دارد . این کاورها یک پوشش پلاستیکی شفاف بزرگ و محکم است که به خوبی چمدان شما را از هر گونه صدمه ای حفظ می کند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار