gardeshban.ir

پارک فورت کنینگ، جایی دیدنی در نوک تپه و شاهد بسیاری از رویدادهای مهم و تاریخی سنگاپور بوده است.
کد خبر: ۱۸۹۷۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸-1398 August 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
نام سرگرمی

Fort Canning Park

نوع سرگرمی

پارک و باغ

کشور

سنگاپور

شهر

سنگاپور

ناحیه

مرکز شهر

مدت زمان بازدید

1 الی 2 ساعت

ساعت بازدید

تمام ایام سال

نرخ قیمت ورودی

رایگان

وب سایت

www.nparks.gov.sg/gardens-parks-and-nature/parks-and-nature-reserves/fort-canning-park

آدرس

No 70 River Valley Road, Singapore 179037


پارک فورت کنینگ، جایی دیدنی در نوک تپه و شاهد بسیاری از رویدادهای مهم و تاریخی سنگاپور بوده است. زمانی این تپه محل استقرار قصرهای پادشاهان قرن 14ام و زمانی به عنوان مرکز فرماندهی ارتش خاور دور و پادگان ارتش بریتانیا بود. تصمیم تسلیم سنگاپور در برابر ژاپن در تاریخ 15 فوریه 1942 نیز بر فراز این تپه، در زیرزمین مرکز فرماندهی ارتش خاور دور، که با نام جعبه نبرد شناخته شده است، گرفته شد.

امروزه، پارک فورت کنینگ محلی برای برگذاری جشن هاست. فضایی گسترده با چمن های پراکنده میزبان کنسرت ها، تئاتر و جشنواره هایی مانند شکسپیر در پارک، باله در زیر ستاره ها، شکسپیر در پارک و فیلم ها در قلعه می باشد. مراسم های عروسی، جشن ها و دورهمی ها نیز منظره ای عادی در محوطه این پارک به نظر می آید. دست سازه های قدیمی آن برای دوستداران تاریخ، دیدنی و گیاهان سبز و خرم و چمن های گسترده اش تنوعی از هنرها، میراث و تجربه های طبیعی را ارائه می کند.

برای احیای تاریخ غنی این تپه، بهسازی وضعیت پارک فورت کنینگ و اطراف آن از ژوئن 2019 به شکل مستمری آغاز و به مرور تکمیل خواهد شد. چشم انداز میراث تپه فورت کنینگ و اطراف آن با ایجاد سه باغ به نام های باغ رویال، باغ فِرست بوتانیک و پارک جوبیلی، بازگردانده و به شکل یکپارچه به بافت پارک فورت کنینگ اضافه خواهد شد.

دسترسی:

مترو: در ایستگاه متروی دوبی گات (Dhoby Ghaut MRT) پیاده شوید و پس از 7 دقیقه پیاده روی به این پارک برسید. لازم به ذکر است که می بایست از خروجی A خارج شوید. همچنین اگر در ایستگاه متروی فورت کنینگ (Fort Canning MRT station) پیاده شوید می بایست از خروجی B خارج شوید.

اتوبوس: با استفاده از اتوبوس 123، 64،139  و 143  می توانید به این پارک بروید. از ایستگاه اتوبوس تا این پارک پیاده 2 دقیقه راه است.


پارک فورت کنینگ؛تفریح در منطقه باستانی سنگاپور+تصاویر

پارک فورت کنینگ؛تفریح در منطقه باستانی سنگاپور+تصاویر

پارک فورت کنینگ؛تفریح در منطقه باستانی سنگاپور+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار