gardeshban.ir

داشتن چمدان سبک در سفرهای پاییزی و زمستانی، قطعا از سفرهای تابستانی سختر است.
کد خبر: ۱۹۰۰۳
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸-1398 August 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
داشتن چمدان سبک در سفرهای پاییزی و زمستانی، قطعا از سفرهای تابستانی سختر است. دلیل آن هم این است که لباس های گرم، حجم بیشتری دارند. در این مقاله بهترین نکات کارآمد را در اختیار شما می گذاریم.

1. پوشیدن لباس های جاگیر

لباس های سنگین و جاگیر خود نظیر کت، کلاه و پوتین ها را هنگام سفر و سوار شدن به هواپیما بپوشید.این باعث می شود سنگینی چمدان کمتر شود.

2. استفاده از لباس های تنگ

برخی لباس هایی که در تابستان مورد استفاده قرار میگیرد ،در هوای سرد نیز کارایی دارد.چند شلوار جذب و لباس آستین بلند بردارید تا در صورت احساس سرما به راحتی از زیر لباس بپوشید.

3. اجتناب از برداشتن لباس های سنگین

برخی از ژاکت ها و لباس های زمستانی هستند که به شدت سنگین هستند. به جای برداشتن این لباس های از لباس های گرمی که سبک هستند استفاده کنید.

4. استفاده از هدبند

هد بند یکی از وسایلی است که علاوه بر اینکه جای کمی می گیرد، بسیار کاربردی است. می توانید از هدبندهای جدید و شیک استفاده کنید.

5. بررسی آب و هوا

قبل از رفتن به سفر، آب و هوای چند روز آینده ی مقصد را بررسی کنید. شاید علاوه بر سرد بودن، بارانی هم باشد، پس نیاز به چتر خواهید داشت.

6. ست کردن لباس ها

سعی کنید از لباس هایی استفاده کنید که راحتتر باهم ست شوند.در این صورت دیگر نیازی با آوردن چندین لباس که کاربردی یکسان دارند، ندارید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار