gardeshban.ir

امروزه در آلمان بیش از 25هزار قصر وجود دارد. از بعضی از آنها تنها یک خرابه باقی مانده و اما برخی دیگر به خوبی حفظ شده‌اند. حتی برخی از آنها به موزه، رستوران و هتل تبدیل شده‌اند تا بازدید برای عموم آزاد باشد.
کد خبر: ۱۹۰۰۶
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸-1398 August 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
قصر و کاخ‌های این کشور از قرون وسطا به جا مانده که در این مقاله با برخی از معروف‌ترین‌ها آشنا خواهیم شد.

معرفی چند قصر و کاخ‌ معروف آلمان+تصاویر

قصر نوش‌وانشتاین (Neuschwanstein )

جذاب‌ترین قصر آلمان که در باواریا، 73 مایلی جنوب غربی مونیخ که یکی از معروف‌ترین قصر‌های جهان است، واقع شده است. این قصر در سال 1869 توسط لودویگ دوم (Ludwig II) ساخته شد. طرح این قصر به طور مستقیم از تخیل خود او، نه برای دفاع بلکه برای زندگی و لذت بردن، ساخته شد. این قصر به طرز عجیبی شگفت‌انگیز است. بسیاری از کاخ‌های معروف انمیشن‌های والت دیزنی از این کاخ الهام گرفته‌اند.

معرفی چند قصر و کاخ‌ معروف آلمان+تصاویر

قصر التز (Eltz Castle)

در غرب آلمان، بین تریر و کوبلنز، واقع شده است. در دره‌ای کوچک، میان جنگلی انبوه، قصری از قرن دوازدهم قرار دارد. راهنمایان تور، اجازه می‌دهند تا بازدیدکنندگان از مجموعه اصلی کاخ و سالن شوالیه زره پوش که از قرن شانزدهم باقیست، بازدید کنند. قصر التز نسبتا ناشناخته است، به همین دلیل خلوت و خوب باقی مانده است.

معرفی چند قصر و کاخ‌ معروف آلمان+تصاویر

کاخ سانسوسی (Sanssouci)

کل این مجموعه به عنوان کاخ و اقامتگاه تابستانی فردریک کبیر، شاه پروس طراحی و اجرا شد. نام این قصر در زبان فرانسوی، "بدون نگرانی" است. در اصل این کاخ نمایشی ایده‌آل از ثروت و قدرت را نشان می‌دهد. این کاخ با زمینه‌ی جادویی خود بسیار چشم‌گیر و عجیب است. این کاخ دارای باغی بزرگ برای پیاده‌روی است که جزو میراث جهانی یونسکو، تحت حفاظت است.

معرفی چند قصر و کاخ‌ معروف آلمان+تصاویر

قصر هایدلبرگ (Heidelberg Castle)

در جنوب غربی آلمان حدود 57 مایلی جنوب فرانکفورت، خرابه‌های قصر هایدلبرگ را می‌توان دید. این قصر به عنوان شاهکار گوتیک، طی قرن‌ها نابود شد. این قلعه تا حدی با سبک‌های مختلف معماری بازسازی شده است که به وضوح در میان خرابه‌ها مشخص است. بقایای قلعه‌ای قدیمی، معروف و باشکوه، متعلق به عصر رنسانس هنوز هم بر فراز تپه‌ای خودنمایی می‌کند.

معرفی چند قصر و کاخ‌ معروف آلمان+تصاویر

قصر وارتبورگ (Wartburg Castle)

قلعه وارتبورگ در شرق آلمان واقع شده و در نزدیکی آیزناک در جنگل‌های تورینگن قرار دارد. این یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین قلعه‌های حفظ شده در آلمان است که در سال 1607 ساخته شده است. از سال 1999، قلعه وارتبورگ در سایت‌های میراث جهانی یونسکو بوده است. این قلعه توسط لودویگ اسپرینگر برای حفظ مرزهای شهر فریبورگ بنا شده بود. معروف‌ترین فردی که به طور موقت در این قصر اقامت داشت، کشیش اصلاح طلب، مارتین لوتر که در زمان اقامت کتاب مقدس انجیل را به المانی ترجمه کرد.

معرفی چند قصر و کاخ‌ معروف آلمان+تصاویر

قصر لودویگزبورگ (Ludwigsburg Palace)

این یکی از بزرگ‌ترین کاخ‌های باروک است. این کاخ در 12 کیلومتری اشتوتگارت واقع شده و دارای باغ و دریاچه‌ای زیبا است. در داخل این کاخ می‌توان عظمت باورنکردنی باروک را دید. اگر می‌خواهید در زمانی فوق‌العاده از کاخ بازدید داشته باشید، به پیشنهاد ما در فصل پاییز که جشنواره کدو تنبل در کاخ برگزار می‌شود، به آنجا سفر کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار