gardeshban.ir

پاییز می‌تواند فرصت ایده‌آلی برای سفرکردن باشد. مقاصد سفر و گردشگری داخلی و خارجی در این فصل از همیشه خلوت‌تر است و می‌توانید با آرامش خاطر بیشتری سفر کنید. اگر تصمیم دارید در این فصل زیبا به مسافرت بروید، با نکاتی که سفرتان را مقرون‌به‌صرفه می کند، همراه باشید.
کد خبر: ۱۹۰۶۶
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸-1398 August 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
پیداکردن جایگزین به‌جای اقامت در هتل

انتخاب محل اقامت در شهر یا کشوری که به آن سفر می‌کنید، نقش به سزایی در مجموع هزینه‌های سفر دارد. اگر احساس می‌کنید رزرو هتل خیلی برای‌تان گران تمام می‌شود، به‌دنبال جایگزینی برای آن بگردید. مثلا می‌توانید برای چند شب اقامت، سوئیت کوچکی اجاره کنید یا در اقامتگاه های بومگردی اتاق بگیرید.

از قبل برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید

اگر می‌خواهید سفری مقرون‌به‌صرفه داشته باشید، بهتر است به‌جای تصمیم‌های ناگهانی ازقبل برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید. با این کار علاوه بر این که از همین حالا برای هزینه های جاذبه های گردشگری محبوب برنامه ریزی می‌کنید، برای خرید بلیت و رزرو اقامتگاه هم در مقایسه با کسانی که دیرتر اقدام می‌کنند، مجبور به پرداخت هزینه کمتری خواهید شد.

مراقب هزینه های غذا باشید

وقتی به سفر می‌روید، اگر بخواهید تمام وعده‌های غذایی را در رستوران‌ها صرف کنید، به‌سادگی کنترل هزینه‌ها را از دست می‌دهید. برای آن که گرفتار این معضل نشوید، سعی کنید هتلی را رزرو کنید که وعده صبحانه را به‌رایگان در اختیارتان بگذارد. همچنین، اگر امکانات اقامتگاه اجازه می دهد، می توانید خودتان آشپزی کنید. علاوه بر این، گاهی به جای رفتن به رستوران ها، می توانید فست فودها و غذاهای خیابانی را که مقرون به صرفه ترند، امتحان کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار