gardeshban.ir

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: شرکت رجا به مناسبت گرامی‌داشت ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، تسهیلات سفر با قطار‌های این شرکت را به صورت تخفیف ۳۰ درصد با عنوان طرح "میلاد" ارائه می‌کند.
کد خبر: ۱۹۰۷۴
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸-1398 August 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
رضا عصاری با اعلام اینکه تسهیلات برای بازه حرکت و فروش ۱۹ لغایت ۲۴ آبان ماه سال جاری که مصادف با هفته وحدت است اظهار کرد:  به مسافران با نام مبارک "محمد"، "صادق" و "محمد صادق" که در بازه زمانی حرکت و فروش مذکور از طریق کانال‌های فروش رجا بلیت خریداری کنند، ۳۰ درصد تخفیف اعطا می‌شود.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا افزود: اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود.

وی با تأکید بر نام‌های اشاره شده بیان کرد: سایر نام‌ها با ترکیب محمد یا صادق مانند: محمد مهدی، امیر محمد و ... مشمول این طرح نمی‌شوند.

معاون اجرایی شرکت رجا کانال‌ها فروش این شرکت را شامل: سایت رجا، فروش تلفنی ۱۵۳۹ و نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت در سراسر کشور ذکر کرد و گفت: هموطنان برای آگاهی بیشتر در خصوص مراکز و نمایندگی‌های مجاز فروش، ساعت و برنامه حرکت قطار‌ها و ... علاوه بر مراجعه به سایت این شرکت به نشانی www.raja.ir می‌توانند از اقص نقاط کشور و به صورت شبانه‌روزی با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار