gardeshban.ir

طوفان ویرانگر اَمِلی با عبور از مناطقی از فرانسه، ایتالیا و اسپانیا خسارات مالی و جانی به این کشور‌ها وارد کرده است.
کد خبر: ۱۹۰۸۱
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸-1398 August 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
طوفان ویرانگر «اَمِلی» که روز یکشنبه وارد فرانسه شده بود، بخش‌هایی از این کشور و همچنین ایتالیا و اسپانیا را تحت تاثیر خود قرار داده و خسارات عمده‌ای برجای گذاشته است.

بارش شدید باران و سیل ناشی طوفان اَمِلی که در روز‌های اخیر از فرانسه، اسپانیا و ایتالیا عبور کرده است، سبب بروز خسارات عمده‌ای مانند قطعی گسترده برق، رانش زمین و تلفات جانی در این کشور‌ها شده است.

این طوفان در ایتالیا سبب رانش زمین در «جنوا» شد.

طوفان ویرانگر اَمِلی فرانسه، ایتالیا و اسپانیا را درنوردید


رانش زمین در این منطقه منجر به مجروح شدن یک نفر و تخلیه یک روستا شد؛ ضمن اینکه صاعقه مرگبار در «فلورانس» خسارت شدیدی به یک ساختمان وارد کرد.

قطعی برق و توقف فعالیت حمل و نقل ریلی در فرانسه نتیجه ورود اَمِلی به این کشور بوده است. طوفان مذکور در فرانسه با سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت خسارت عمده‌ای به سیستم تامین برق زده و منجر به سقوط درختان بر خانه‌ها و جاده‌ها شد؛ وزش باد شدید سبب جراحت چند نفر شد.

در همین حال در «نیس» فرانسه یک زن در اثر رانش زمین جان خود را از دست داد. تلاش برای پیدا کردن قربانیان دیگر مفقود شده ادامه دارد.

قطع برق ۱۴۰ هزار خانوار ساکن مناطق طوفان زده در فرانسه سبب شد تا کارشناسان از سراسر کشور برای ترمیم خسارات به این منطقه اعزام شوند.

در «مایورکا» اسپانیا نیز یک نفر در اثر وزش باد شدید و سقوط درخت جان خود را از دست داد. مسیر حرکت اَمِلی در شرق اسپانیا شاهد خسارات عمده‌‎ای بوده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار