gardeshban.ir

با افتتاح بزرگترین تم هتل و تم پارک قطب شمال و جنوب زمین در شانگهای چین درمجاورت دریاچه "دیشیو"، تمامی حیوانات قطبی در دوسوی زمین دریکجا گردهم به نمایش گذشته می‌شوند.
کد خبر: ۱۹۰۹۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸-1398 August 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
به گزارش شینهوا این پروژه شامل احداث تم پارکی است از تمامی حیوانات و گونه های دریایی متشکل از 13 سالن یا تالار نمایشگاهی و نیز 4 سالن بزرگ ویژه حیوانات بسیار بزرگ و غول آسا ونیز دارای 4 سینما و 18 فضای ویژه سوارکاری و فضای ویژه ای برای نمایش حیوانات آزاد در زیستگاه است.

همچنین دارای یک " تم هتل" یا هتل ویژه مرتبط با این نمایشگاه نیزهست.

"وانگ ژوانگ" مدیر شرکت "هایچانگ" با اعلام مالکیت این اراضی یادآور شد که با توجه به پیشنویس طرح ارائه شده که "ایجاد تم پارک فرهنگی گونه‌های دریایی " است، این جاذبه گردشگری شامل تمامی عناصر مرتبط از قبیل سرگرمی و تفریح، اکولوژی و مطالعات علمی و هدف‌های آموزشی است. این پروژه توسط کمپانی هایی که قبلا سابقه همکاری با پروژه‌هایی چون دیزنی لند و سی ورد دارند، به اجرا درمی‌اید.

او همچنین یادآور شد که به عنوان تم پارک برترجهان با عالی ترین استانداردهای جهانی تم پارک دنیای اقیانوس قطبی ویترینی از طیف وسیعی از گونه‌های دریایی در قطب خواهد بود که ضمن توجه به جنبه‌های سرگرمی و تفریح قرار است بزرگترین تسهیلات تحقیقاتی در حوزه مطالعات علوم دریایی و نیز ارائه بهترین امکانات سینمایی را نیز تامین کند. ما مصمم هستیم که پروژه شانگهای درصدر برترین استانداردهای جهان درحوزه نمایشگاهی ، آموزشی و پژوهشی ، فناوری و نیز سرگرمی های مرتبط با علوم وزندگی دریایی باشد.

به گفته وی این تم پارک که هفتمین تم پارک قطبی در چین است در سال 2017 به روی عموم گشوده می‌شود.

حیوانات قطبی جاذبه متفاوت گردشگری چین/عکس

حیوانات قطبی جاذبه متفاوت گردشگری چین/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار