gardeshban.ir

مسافرت همیشه به آماده سازی و برنامه ریزی نیاز دارد به خصوص اگر سفر هوایی باشد.
کد خبر: ۱۹۱۹۶
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸-1398 August 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
مسافرت همیشه به آماده سازی و برنامه ریزی نیاز دارد به خصوص اگر سفر هوایی باشد.حال فاکتور استفاده از صندلی چرخ دار و ناتوانی ، پیچیدگی را افزایش می دهد.در این مقاله مواردی که نیاز است بدانید را مطرح می کنیم پس مطالعه ی آنرا از دست ندهید.

1.قبل از رفتن

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در آب و هوای خوب به سفر بروید. معمولا دولت ها برای معلولان خدمات رفاهی و امکانات ویژه ای در نظر می گیرند. این امکانات و تسهیلات را در خدمات پروازی نیز می توانید مشاهده کنید.

2.استفاده از تسهیلات

اگر شما قادر به راه رفتن در مسافت های طولانی نیستید، به محض ورود به فرودگاه از مسئولین درخواست صندلی چرخ دار بکنید. برای این اشخاص در قسمت چک کردن نیز مسیر ویژه ای وجود دارد و به آنها سریعتر رسیدگی می شود.

3.در فرودگاه

اگر در رابطه با حضور با صندلی چرخ دار در فرودگاه و رد شدن از قسمت های امنیتی و خود پرواز، نگرانی هایی دارید می توانید قبل از پرواز با مسئولین تماس بگیرید تا تمامی مراحل و امکانات موجود را برای شما توضیح دهند و یا حتی برای شما کلاس حضوری برگزار کنند.

در هواپیما نیز علاوه بر کرسی هایی که برای افراد معمولی وجود دارد، قسمت مخصوصی نیز برای افراد با صندلی چرخ دار وجود دارد، پس جای هیچگونه نگرانی نیست.


4.مقابله با مشکلات احتمالی

امیدواریم که سفر طبق برنامه ریزیهای انجام شده پیش برود اما اگر مشکلی پیش آمد باید چکار کنید؟ اگر در فرودگاه و یا در پرواز برای شما مشکلی پیش بیاید و یا نتوانند به شما امکانات لازم را ارائه دهند، می توانید نسبت به خط هوایی شکایت نامه ای تنظیم کنید. در صورت اثبات هرگونه کوتاهی، خطوط هوایی ملزم به پرداخت خسارت خواهند بود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار