gardeshban.ir

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: بیش از هزار بسته غذایی و ۲ هزار تخته پتو میان مردم زلزله زده تقسیم شده است.
کد خبر: ۱۹۲۱۶
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸-1398 August 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
به گزارش روزپلاس، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد نجات هلال احمر با اشاره به آخرین اقدامات برای کمک رسانی به مردم زلزله زده استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: تا کنون ۳۴ تیم عملیاتی و ارزیاب و ۱۱۰ نفر نیروی عملیاتی به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند.

او ادامه داد: بیش از ۳ هزار نفر در اردوگاه‌ها اسکان یافتند و ۸۹۳ چادر برای اسکان افراد آسیب دیده نصب شده است.

سلیمی با اشاره به بسته‌های غذایی تقسیم شده میان مردم زلزله زده گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته بیش از هزار و ۲۰۰ بسته مواد غذایی میان مردم زلزله زده تقسیم شده‌ است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: بیش از ۲ هزار بطری آب معدنی و ۴۴۰ ست ظرف به همراه ۱۱۳۶ شعله والور در منطقه زلزل زده به مردم آسیب زده تقسیم شده است.

او تصریح کرد: با توجه به سرما هوا و حدود ۲ هزار و ۳۷۰ تخته پتو و ۳ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم نایلون پوششی به همراه ۹۰۹ تخته موکت میان زلزله زدگان توزیع شده است.

سلیمی با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر گفت: پس از طلوع آفتاب امروز ۲ فروند بالگرد جهت ارزیابی هوایی ارسال شده‌اند و همچنین بارگیری ارسال اقلام زیستی و مواد غذایی به شهر‌های متاثر از حادثه در کنار تغذیه اضطراری در روستا‌های شهرستان میانه انجام شد.

باشگاه خبرنگاران




مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار