gardeshban.ir

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها از وضعیت تردد برون جاده‌ای در آخرین روز تعطیلات پایان هفته، تردد برون‌شهری نسبت به روز قبل ۱۹.۴ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۹۲۲۹
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸-1398 August 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
به نقل از مرکز مدیریت راه‌ها، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع، مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد درآن‌ها به‌روال عادی درجریان است.

شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۲۱۲ تردد شمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۹.۴ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۰.۱ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۱ تا ۲ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

گزارش این مرکز از آخرین وضعیت جاده‌های شمالی کشور از ترافیک سنگین در جاده هراز مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل پارک جنگلی آمل تا سه راهی چلاو حکایت دارد.

همچنین تردد در جاده‌های چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت روان گزارش شده است.

بر اساس این خبر جاده‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

گزارش مرکز مدیریت راه‌ها ازآخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز حکایت از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران جاده‌های پایانه کلانتری، ساسانی و پل کلاک دارد.

هم اکنون ترافیک در جاده شهریار - تهران محدوده شهر قدس سنگین گزارش شده است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین از آغاز بارش برف و باران در جاده‌های استان‌های یزد و کرمان خبر داده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار