gardeshban.ir

رئیس شرکت هواپیمایی ووئلینگ اسپانیا در مصاحبه‌ای به شکلی تصادفی به این موضوع اشاره کرد که پرواز هواپیماها بر فراز منزل مسکونی «لیونل مسی» غیرمجاز است.
کد خبر: ۱۹۲۳۸
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸-1398 August 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
خاویر سانچز رئیس شرکت هواپیمایی ووئلینگ اسپانیا گفته است که هواپیماها مجاز نیستند بر فراز خانه لیونل مسی پرواز کنند.  این موضوع باعث جنجال و شکل گیری حرف و حدیث‌های فراوانی در فضای مجازی شده و این سئوال مطرح را مطرح کرده است که این ممنوعیت بنا به خواسته این ستاره آرژانتیتی برقرار شده یا عوامل دیگری دخیل است.

این مدیر هواپیمایی در پاسخ به اینکه چرا برنامه توسعه فرودگاه ال پِرَت بارسلون متوقف شده است گفت: «هواپیماها نمی‌توانند بر فراز خانه لیونل مسی پرواز کنند که البته این اتفاقی نیست که هر جای دنیا رخ دهد.»

کاپیتان بارسلونا در شهرستان گایا در ۲۵ کیلومتری بارسلون و در محوطه‌ای زندگی می‌کند که محدوده حفاظت شده توسط اداره محیط زیست اسپانیا است. این محدوده زیستگاه گیاهان و جانوران در معرض خطر محسوب می‌شود. بنابراین هواپیماهایی که قصد نشستن یا بلند شدن از فرودگاه ال‌پرت را داشته باشند باید به منظور عبور نکردن از روی این منطقه چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای داشته باشند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار