gardeshban.ir

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در طرح اربعین حسینی ۲ هزار و ۴۱۷ پرونده تشکیل شد و متخلفان به پرداخت ۳۷ میلیارد و ۹۸۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
کد خبر: ۱۹۲۵۳
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸-1398 August 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
سید یاسر رایگانی در نشست خبری ارائه عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: در بازه زمانی برگزاری اربعین حسینی، تعداد هزار و ٢۵۶ اکیپ گشت مشترک تشکیل شد که ۵ هزار و ۸۸ مورد بازرسی انجام دادند.

رایگانی گفت: ٣۵ پرونده تخلف برای دفاتر هواپیمایی در بازه زمانی اربعین تشکیل و در حال رسیدگی است که استان تهران دارای ٢٣ پرونده تخلف و بعد از آن استان خوزستان قرار دارد.

وی اظهار کرد: اگر این تخلفات در شبکه دلالی نیست در چه قالبی است که اینطور تخلف می‌کنند؟ با چه مجوزی یک ایرلاین خارجی به راحتی روی سایت خود بلیط شیراز_نجف را ١١ میلیون اعلام می‌کند؟

سخنگوی سازمان تعزیرات ادامه داد: تعداد هزار و ۸۷۸ واحد دارای تخلف، ۲ هزار و ۳۲ واحد بدون تخلف، هزار و ۱۷۸ واحد نیازمند تذکر برای اصلاح تخلف شناسایی شدند.

رایگانی درباره آمار کلی شعب بدوی گفت: از ابتدای امسال تعداد ۳۴۴ هزار و ۳۳۳ فقره پرونده به تعزیرات وارد شده، ۳۳۸ هزار و ۶۶ پرونده مختومه و ۴۸ هزار و ۹۶۴ پرونده باقی مانده است. آمار‌ها حاکی از این است که عملکرد تعزیرات رشد ۲۹۲ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است و متخلفان ۱۷۳ هزار میلیارد ریال محکوم شدند.

سخنگوی تعزیرات درباره اجرای احکام پرونده‌های قطعی گفت: ۱۹۸ هزار و ۳۵۳ پرونده در حوزه کالا و خدمات، ۳۰ هزار و ۹۵۲ پرونده در حوزه قاچاق و ۲۱ هزار و ۱۸۸ پرونده در حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است. ۷۷۰ میلیارد ریال اعاده حق شاکی به اجرای احکام و مبلغ ۴۶۱ میلیارد تومان به اجرای وصولی در حق صندوق دولت بوده است.

سخنگوی تعزیرات گفت: کل پرونده‌ها در ۷ ماهه نخست سال نسبت به بازه مشابه سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته که این رقم در موضوع قاچاق رشد ۲۸ درصدی داشته است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار