gardeshban.ir

کشتی کروز یک کشتی بسیار بزرگ، لوکس و لاکچری است که برای جابه‌جایی مسافران دریایی بین مقاصد مختلف استفاده می‌شود. غیر از خود مقاصد سفر که لذت بخش و هیجان‌انگیز است، امکانات بی نظیر و تفریحات داخلی کشتی قسمت جالب توجه از این سفر دریایی است.
کد خبر: ۱۹۲۵۹
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸-1398 August 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
کشتی کروز بر خلاف کشتی‌های اقیانوس‌پیما که تنها برای انتقال مسافران از یک نقطه به نقطه دیگر استفاده می‌شوند، تور کشتی کروز یک نوع سفر لذت بخش و به یاد ماندنی و خاص است است، مسافرتی که در آن شما می‌توانید در آرامش کامل و بدون نگرانی یکی از به‌یادماندنی‌ترین تجربه‌های زندگیتان را داشته باشید.

نیمه شبها هنگامی که از بازدید جاذبه های توریستی و شنا در سواحل به اتاق خود در کشتی بازمی گردید، تازه قسمت دوم خوش گذرانی شما شروع شده است!! رستوران ها، بارها، کلاب ها، بازی ها  و امکانات کشتی کروز به شما این امکان را می دهد که در حالی که به سمت مقصد بعدی حرکت می کنید، با آسودگی به استراحت و سرگرمی بپردازید. امکانات کشتی های کروز تمام نشدنی هستند.

قیمت تور کشتی کروز چند است؟

تور کشتی کروز در بسیاری از نقاط دنیا به عنوان سفری لوکس شناخته می‌شود و برای همه خاطره تایتانیک سواری را زنده می کند. البته آژانس های گردشگری در ایران ادعا می کنند مانند هر نوع سفری، در تور کشتی کروز هم شما می‌توانید یک سفر کم‌خرج! داشته باشید، البته باور نکنید! 

البته نکته دیگری که در مورد این تور باید در نظر این است که شما از چندین کشور و شهر مهم جهان دیدن می‌کنید، و امکانات تفریحی عمدتا رایگان (زیرا که همان اول پولش را پرداخت کرده اید!!) در تمام مدت سفر در دسترس‌ شما هستند. 

از سوی دیگر اگر شما بخواهید به صورت کلاسیک از تمام این مقاصد بازدید کنید، هزینه‌های سفرتان احتملا به مراتب بیشتر از این خواهد شد اما در نهایت قیمت تور کشتی کروز چند است؟

قیمت این تور را 3 پارامتر اصلی تعیین می کند:

1-      آژانس و شرکت برگزار کننده

2-      نوع کابین شما در کشتی

3-      مقاصد سفر شما

از کابین‌های داخلی (Inside) بدون پنجره تا کابین‌های لوکس با بالکن‌های بزرگ، استخرهای خصوصی و چندین اتاق هستند و به صورت دوبلکس می توانید انتخاب کنید! اما در نهایت اگر بخواهم راحتتان کنم باید بگویم که بین 30 تا 60 میلیون تومان پول در جیب داشته باشید!


لذتی بی پایان در پهنه بیکران اقیانوس

سفر بر پهنه بیکران اقیانوس با تماشای طلوع کمیاب یا غروب سحرانگیز از فراز عرشه کشتی مجلل با امکانات فوق العاده به همراه  بازدید از چندین مقصد گردشگری خاص. به راستی بهترین تعریف از کشتی کروز باید این باشد: "شهرهایی شناور برآب با تمامی امکانات رفاهی و تفریحی که یک هتل پنج ستاره را درخود جای داده است". پس اگر درگیر مسائل مالی نیستید و به دنبال یک تجربه متفاوت هستید که تا آخر عمر به آن فکر کنید بد نیست به سفر با کشتی کروز هم فکر کنید.

کشتی کروز چیست؟ لذت دریا ‌نوردی با کشتی کروز

کشتی کروز چیست؟ لذت دریا ‌نوردی با کشتی کروز

کشتی کروز چیست؟ لذت دریا ‌نوردی با کشتی کروز
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار